dc.contributor.author | García Morgado, Irene | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Departament de Salut | ca |
dc.date.accessioned | 2025-07-18T13:07:41Z | |
dc.date.available | 2025-07-18T13:07:41Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/2992 | |
dc.description | Treball de fi de grau – Curs 2024-2025 | ca |
dc.description.abstract | Aquest treball desenvolupa una proposta d’intervenció educativa per l’alumnat de 1r i 2n de la ESO basada en la gamificació centrant-se en una situació d’aprenentatge de futbol i futbol sala. En primer lloc, es duu a terme una recerca d’informació sobre la importància de la gamificació i l’educació física actual. Es centra en l’àmbit educatiu ja que hi ha una lluita constant amb l’educació física tradicional. La següent part del treball es una intervenció centrada en una Situació d’Aprenentatge on es junta la gamificació a l’assignatura d’Educació Física per l’alumnat de segon curs de la ESO, a l’Escola Vedruna Malgrat de Mar. Aquesta Situació d’Aprenentatge es basa en la Vedruna Stars League. | ca |
dc.format.extent | 52 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Gamificació, futbol, educació física | ca |
dc.title | Innovació educativa en l’àmbit del futbol | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Baile, Albert | |