Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAlucha Torrent, Berta
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament de Salutca
dc.date.accessioned2025-07-15T08:09:55Z
dc.date.available2025-07-15T08:09:55Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2957
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractIntroducció: Els infants amb pluridiscapacitat tenen una alta prevalencia d’epilèpsia amb crisis freqüents.. Actualment, el registre i seguiment d’aquestes crisis dins dels centres d’educació especial presenta moltes dificultats, degut a la manca d’eines adequades, la descoordinació entre professionals i la poca formació en el maneig d’aquestes situacions. Objectiu: Dissenyar una proposta innovadora per millorar el registre i el seguiment de les crisis epilèptiques en infants amb pluridiscapacitat. Metodologia: S’ha utilitzat la metodologia Design Thinking, seguint totes les seves fases. A la fase d’empatia (Fase 1) s’han aplicat 3 mètodes, el grup focal, el mapa d’actors i el diagrama d’Ishikawa. A la fase de definir (Fase 2) s’han utilitzat 2 mètodes, el mapa d’empatia i el clustering. [...]ca
dc.format.extent49 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherEpilèpsia, pluridiscapacitat, registre de crisisca
dc.titleDisseny d’una eina de registre i seguiment de les crisis epilèptiques en infants amb pluridiscapacitat en centres d’educació especialca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMartínez-Gaitero, Carlos


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir