Disseny d’una eina de registre i seguiment de les crisis epilèptiques en infants amb pluridiscapacitat en centres d’educació especial
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
Introducció: Els infants amb pluridiscapacitat tenen una alta prevalencia d’epilèpsia amb crisis freqüents.. Actualment, el registre i seguiment d’aquestes crisis dins dels centres d’educació especial presenta moltes dificultats, degut a la manca d’eines adequades, la descoordinació entre professionals i la poca formació en el maneig d’aquestes situacions. Objectiu: Dissenyar una proposta innovadora per millorar el registre i el seguiment de les crisis epilèptiques en infants amb pluridiscapacitat. Metodologia: S’ha utilitzat la metodologia Design Thinking, seguint totes les seves fases. A la fase d’empatia (Fase 1) s’han aplicat 3 mètodes, el grup focal, el mapa d’actors i el diagrama d’Ishikawa. A la fase de definir (Fase 2) s’han utilitzat 2 mètodes, el mapa d’empatia i el clustering. [...]
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
49 p.
Nota
Treball de fi de grau - Curs 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Grau en Infermeria [206]
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/