Show simple item record

dc.contributor.authorBroncano Martin, Maria
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-03-01T16:53:10Z
dc.date.available2021-03-01T16:53:10Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/292
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractEn aquest estudi es plantegen els objectius d'avaluar la importància de l'oferta d'alternatives ètiques en el mercat bancari i el seu mercat objectiu. Ens basem en una mostra de consumidors del sector bancari espanyol per observar de forma general les raons per les quals els bancs ètics no tenen més quota de mercat. Per a això, s'empren implicacions teòriques i pràctiques per determinar aspectes com les preferències, el nivell de coneixement financer i les característiques demogràfiques de client bancari actual. 3ca
dc.format.extent66 p.ca
dc.language.isoengca
dc.rightsTots els drets reservats.ca
dc.subject.otherBanca ètica, consumidor, pla de màrquetingca
dc.titleAnalysis of the Ethical Consumer in the Spanish Banking Sectorca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorOviedo León, Mónica J.


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint