Show simple item record

dc.contributor.authorPrims Vinyallonga, Sergi
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Indústries Culturalsca
dc.date.accessioned2024-09-19T09:54:26Z
dc.date.available2024-09-19T09:54:26Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2732
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractEl present treball exhibeix tot el procés de creació de la II edició del festival de música urbana Hielo Festival, que té l’objectiu de potenciar a artistes emergents. El treball es complementa fent el seguiment del procés de creació de la marca, les estratègies de comunicació i màrqueting per la promoció de l’esdeveniment, i la producció i coordinació del festival perquè es compleixi l’objectiu final: que Hielo esdevingui una marca i un festival de gran impacte a Catalunya. Els processos d’investigació, creatius i comunicatius deixen veure que es tracta d’un projecte viable, i permetrà que no només es quedi en un treball, sinó que és la primera pedra d’un gran projecte a llarg termini.ca
dc.format.extent87 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherHielo, festival, música urbanaca
dc.titleHielo Festival: coordinació i producció d'un festival de música urbana per a artistes emergentsca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGuillén Burguillos, Miguel


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint