Departament d'Indústries Culturals: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 141-160 de 522
-
L’Art de la mescla: Postproducció, mescla i mastering d'un EP de música electrònica
(2022-06)Aquest treball se centra en la posproducció, la mescla i el mastering de dos temes de música electrónica. Principalment, s’ha creat un producte amb la intenció de cumplir funcions d’entreteniment en la ... -
Este es mi momento. La producció del teaser trailer des del rol de productor i productor executiu
(2022-06)Aquest treball parteix de l’anàlisi de les vies de finançament existents per produir llargmetratges, quina és la situació de la inversió en cinema els últims anys per part de les institucions públiques ... -
Somos cachitos: el conflicto de identidad del inmigrante joven latinoamericano en España
(2022-06)La realitat és que hi ha un coneixement molt escàs a nivell social sobre el conflicte d'identitat cultural que experimenten nombrosos joves llatinoamericans immigrants que viuen a Espanya. Arran d'això, ... -
Producció de sis instrumentals de lofi hip-hop a partir de la tècnica del sampling
(2020)Aquest projecte consisteix en la producció de sis instrumentals de lofi hip-hop a través de la tècnica del sampling. Per conèixer en profunditat aspectes essencials que caracteritzen la producció de ... -
Desenvolupament d'un sistema de cartelleria digital de reproducció dinàmica
(2020)En el present Treball de Final de Grau es porta a terme el desenvolupament d’un reproductor multimèdia capaç d’adaptar el seu discurs d’una forma dinàmica. Es pretén aconseguir un sistema que permeti ... -
La webserie como branded content: Elaboración del guion del episodio piloto
(2020)Les webseries sorgeixen de la necessitat dels usuaris d'explicar històries. Amb poc pressupost i durada, aquest tipus de ficció seriada es veu popularitzat. Anys després, les empreses veuen el format ... -
La figura del productor musical: Gravació, producció i mescla d’un EP
(2020)Aquest document exposa els processos d’enregistrament, producció, mescla i mastering d'un Extended Play (EP) des d'una perspectiva econòmica, amb la finalitat reivindicar la figura del productor musical ... -
Producció musical i discurs sonor: Enregistrament i mescla de la cançó Ocells del grup iglú
(2020)Aquest treball se centra en la producció d'un tema musical dins el gènere pop basant-se en l'estudi de 3 productors, George Martin, Brian Wilson i Quincy Jones. Prèviament es realitza un estudi on ... -
La gordofòbia envers les dones a les sèries de ficció
(2022-06)El present treball consisteix en la realització d'una anàlisi fílmica de diferents series mitjançant la qual es poden observar quins trets converteixen una producció en gordofòbica i quines són les ... -
Creació d'un curtmetratge d'animació 2D sobre la realització d'un TFG d'animació
(2022-06)Aquest treball de final de grau (TFG) consisteix en la creació d’un curtmetratge d’animació 2D, que té com a objectiu explicar, d’una manera amena, el procés d’elaboració d’un TFG d’animació 2D. Ho ... -
Creación de la banda sonora de un videojuego
(2022-06)En aquest projecte, es duu a terme el desenvolupament, la composició i la producció d’una peça musical del gènere chiptune, que formarà part de la banda sonora del videojoc Soccer Legends. Aquest ... -
Direcció d’una campanya publicitària per a Fruites Díaz
(2022-06)Aquest treball de final de grau vol renovar la identitat i la imatge de marca, i crear, des de zero, una campanya de comunicació per a un negoci local i familiar. Per poder fer això, es construirà, per ... -
Creación de imágen de marca para la ciudad de Santa Coloma de Santa Coloma de Gramanet
(2022-06)Aquest treball neix de la necessitat d'oferir una nova imatge de la Ciutat de Santa Coloma de Gramenet. D'oferir als seus habitants un element identificatiu que els faci sentir orgullosos de la seva ... -
Diseño de un prototipo de juego serio para enfermos de Alzheimer
(2022)L'objectiu principal d'aquest treball ha sigut en crear un prototipat de joc seriós per a ordinador enfocat a l'entrenament cognitiu de persones amb la malaltia d'Alzheimer. Per fer-ho, es durà a terme ... -
El mito de Perseo en la gran pantalla
(2022)Aquest treball té com a objectiu indagar en la creació i la producció cinematogràfica, per poder recrear un escenari 3D verosímil inspirat en un set de rodatge a Hollywood durant la dècada del 1990 en ... -
Disseny d'un prototip d'un videojoc seriós per la detecció del bullying
(2022)L'assetjament escolar ha estat sempre una realitat en la vida infantil i adolescent, una realitat que ocupa i preocupa cada dia més a famílies, educadors i terapeutes. Mitjançant l'ús dels videojocs com ... -
Creación de un serious game en realidad virtual para la formación en prevención de riesgos laborales de trabajadores de la construcción
(2022)Aquest projecte té com a fi el desenvolupament d'un videojoc serious game per a la formació de treballadors recent incorporats al sector de la construcció. Per això és fonamental fer un estudi sobre la ... -
Creació d’una eina per desenvolupar tenint en compte discapacitats visuals
(2022)Aquest projecte analitza la discapacitat coneguda com daltonisme explorant diferents solucions existents tant dins com fora del món dels videojocs, junt amb fluxos de treball i directrius d’accessibilitat ... -
Análisis del efecto de la monetización en el game design y ética
(2022)Llevat del fet que els videojocs necessiten instal·lar mecàniques de monetització per a garantir la seva supervivència, recentment s’han donat casos on es denuncía públicament les mecàniques predatòries ... -
Creación de un decálogo para el diseño y desarrollo de niveles musicales
(2022)Molts títols independents han dirigit els seus esforços a dissenyar videojocs en què la música exerceix com a punt neuràlgic de l'experiència de joc. Com que és un paradigma de disseny experimental i ...

