dc.contributor.author | Lorente Pérez, Nekane | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2023-10-27T14:22:15Z | |
dc.date.available | 2023-10-27T14:22:15Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/2416 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2022-2023 | ca |
dc.description.abstract | El present Treball de Final de Grau (TFG) del Grau en Mitjans Audiovisuals es centra en les
produccions True Crime a Espanya, un fenomen multimèdia i multiplataforma en l’oferta
audiovisual internacional i que, a més, presenta la hibridació característica de la hipertelevisió
(Scolari, 2008).
Es pot afirmar, com fan la majoria d’autors i autores que han tractat el tema (Boorsma, 2017),
(Frost, 2015), (Partridge, 2018) o (Murley, 2009), que el True Crime actual és hereu del llibre
In Cold Blood (Capote, 1987). Però cal admetre que, a més, aquest fenomen audiovisual
també és conseqüència de altres dos elements. Per una banda, l’empenta del mercat anglosaxó
durant les darreres dècades del segle passat i, per altra, d’una eclosió en el panorama
audiovisual mundial de les plataformes de streaming en colideratge amb els podcast. | ca |
dc.format.extent | 142 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | True Crime, audiovisual internacional, hipertelevisió | ca |
dc.title | El True Crime a Espanya. Anàlisi comparada: Crims com a referent audiovisual del True Crime a Espanya | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |