Show simple item record

dc.contributor.authorLorente Pérez, Nekane
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2023-10-27T14:22:15Z
dc.date.available2023-10-27T14:22:15Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2416
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2022-2023ca
dc.description.abstractEl present Treball de Final de Grau (TFG) del Grau en Mitjans Audiovisuals es centra en les produccions True Crime a Espanya, un fenomen multimèdia i multiplataforma en l’oferta audiovisual internacional i que, a més, presenta la hibridació característica de la hipertelevisió (Scolari, 2008). Es pot afirmar, com fan la majoria d’autors i autores que han tractat el tema (Boorsma, 2017), (Frost, 2015), (Partridge, 2018) o (Murley, 2009), que el True Crime actual és hereu del llibre In Cold Blood (Capote, 1987). Però cal admetre que, a més, aquest fenomen audiovisual també és conseqüència de altres dos elements. Per una banda, l’empenta del mercat anglosaxó durant les darreres dècades del segle passat i, per altra, d’una eclosió en el panorama audiovisual mundial de les plataformes de streaming en colideratge amb els podcast.ca
dc.format.extent142 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subject.otherTrue Crime, audiovisual internacional, hipertelevisióca
dc.titleEl True Crime a Espanya. Anàlisi comparada: Crims com a referent audiovisual del True Crime a Espanyaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint