Show simple item record

dc.contributor.authorSánchez Tarifa, Marina
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2023-10-27T13:43:13Z
dc.date.available2023-10-27T13:43:13Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2412
dc.descriptionTreball de fi de grau - 2022-2023ca
dc.description.abstractAquest treball de final de grau se centra en l’estudi del rol de directora d’art, així com de les eines i tècniques que formen part del seu procediment. A més, es desenvolupa la seva tasca en la preproducció i producció d’una campanya publicitària per a Spotify, la qual és creada a partir d’un briefing creatiu proporcionat per una agència de comunicació.ca
dc.format.extent108 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherDirecció d’art, publicitat, campanya publicitàriaca
dc.titleDirecció d'art d'una campanya publicitària per a Spotifyca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMasotta Lijtmaer, Cloe


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint