Show simple item record

dc.contributor.authorHernández Sevillano, Arnau
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2023-10-09T12:44:07Z
dc.date.available2023-10-09T12:44:07Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2365
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2022-2023ca
dc.description.abstractLa intenció del present treball de recerca és estudiar el mite de l'apocalipsi al videojoc; a través del gêmu (videojoc japonès). Es reflexiona sobre el mite, la relació amb un espai lúdic i la representació a través d'una metodologia multidisciplinar. Així, es fa evident el pes del passat i l'eternitat paradoxal del mite escatològic. Per tant, els mites asseuen les bases de la nostra cultura actual; reapareixent, conscient o inconscientment, a les narratives contemporànies.ca
dc.format.extent123 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherGêmu, videojoc, escatologiaca
dc.titleAmanecer último: Mitología apocalíptica en el gêmuca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorNavarro-Remesal, Victor


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint