Show simple item record

dc.contributor.authorRamon, Noa
dc.contributor.authorTorrell, Helena
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2023-10-09T07:30:01Z
dc.date.available2023-10-09T07:30:01Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2342
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2022-2023ca
dc.description.abstractAquest pla d'empresa té com a finalitat examinar la viabilitat econòmica i financera de Moreyba, una marca emergent en el mercat de la cosmètica ecològica. S'elabora una anàlisi dels factors clau de l'entorn empresarial, tant intern com extern, i s'elaboren estratègies per al llançament i posicionament efectius de la marca. Mitjançant un estudi financer detallat, s'avalua la rendibilitat i el potencial de creixement de Moreyba. Els resultats mostren una bona acollida i perspectives d'èxit en el mercat per a la proposta de valor de la marca.ca
dc.format.extent119 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherMoreyba, cosmètica ecològica, consumidorsca
dc.titleProjecte emprenedor de Moreyba: Impulsant la cosmètica ecològica per a tot tipus de pellsca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGonzález Romo, Zahaira Fabiola


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint