Show simple item record

dc.contributor.authorFernández Pérez, María
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2023-10-09T06:16:32Z
dc.date.available2023-10-09T06:16:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2335
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2022-2023ca
dc.description.abstractEn aquest estudi s'analitza l'elasticitat de preus en el sector de la moda, i es comparen els sectors de fast i slow-fashion mitjançant un experiment controlat i una anàlisi de l'Enquesta de Pressupostos Familiars de l'Institut Nacional d'Estadística (INE). Els resultats revelen que la demanda de peces de roba és inelàstica respecte al preu, mentre que la demanda està influenciada per variables com l'edat, la grandària de la família i la renda. L'estudi experimental mostra que els consumidors de moda slowfashion són més elàstics que els de fast-fashion, i els hàbits sostenibles també influeixen en l'elasticitat dels preus en productes de moda lenta.ca
dc.format.extent64 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherModa, preus, consumidorsca
dc.titleEstudi de la demanda del sector de la moda: Elasticitat de preusca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRaya, Josep Maria


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint