dc.contributor.author | Torrent Muntada, Mariona | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) | ca |
dc.date.accessioned | 2020-07-10T09:59:46Z | |
dc.date.available | 2020-07-10T09:59:46Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/230 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2017-2018 | ca |
dc.description.abstract | Aquest treball consta d’una investigació basada en la comparació de les plataformes digitals del
sector turístic amb el sector de la moda, amb la intenció de conèixer les diferències que presenten
en el món digital ambdós sectors, ja que en el sector turístic l’ús de les “metaplataformes” està
totalment consolidat, però no passa el mateix en el sector de la moda. Pretenc arribar a conèixer
el factor principal que marca aquesta diferència a l’hora de l’elecció del canal de compra per a
aquests dos productes, on el seu “target” és relativament el mateix. Per altra banda, pretenc
arribar a conèixer si hi ha suficients clients potencials per al llançament d’una “metaplataforma”
per al sector de la moda. S’ha elaborat una enquesta per poder donar respostes al que em
plantejo, on s’han observat diferències estadísticament significatives amb l’ús de les
“metaplataformes” entre els dos sectors. | ca |
dc.format.extent | 38 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Tots els drets reservats. | ca |
dc.subject.other | Ecommerce, turisme, moda | ca |
dc.title | Comparació del comerç online del sector turístic amb el sector de la moda | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Raya Vilchez, Josep Maria | |