Show simple item record

dc.contributor.authorTorrent Muntada, Mariona
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2020-07-10T09:59:46Z
dc.date.available2020-07-10T09:59:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/230
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2017-2018ca
dc.description.abstractAquest treball consta d’una investigació basada en la comparació de les plataformes digitals del sector turístic amb el sector de la moda, amb la intenció de conèixer les diferències que presenten en el món digital ambdós sectors, ja que en el sector turístic l’ús de les “metaplataformes” està totalment consolidat, però no passa el mateix en el sector de la moda. Pretenc arribar a conèixer el factor principal que marca aquesta diferència a l’hora de l’elecció del canal de compra per a aquests dos productes, on el seu “target” és relativament el mateix. Per altra banda, pretenc arribar a conèixer si hi ha suficients clients potencials per al llançament d’una “metaplataforma” per al sector de la moda. S’ha elaborat una enquesta per poder donar respostes al que em plantejo, on s’han observat diferències estadísticament significatives amb l’ús de les “metaplataformes” entre els dos sectors.ca
dc.format.extent38 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservats.ca
dc.subject.otherEcommerce, turisme, modaca
dc.titleComparació del comerç online del sector turístic amb el sector de la modaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRaya Vilchez, Josep Maria


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint