Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorRodríguez Oliveras, Sergi
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2023-01-20T09:21:54Z
dc.date.available2023-01-20T09:21:54Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2145
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEn aquest treball s’analitzen els diferents tipus de publicitats esportives, més concretament del món del futbol, per aconseguir poder aplicar les estratègies i eines de la publicitat professional a un club de futbol amateur. Aquesta investigació ha estat posada en pràctica en forma d’espot publicitari el qual proposa una hibridació entre els objectius i la capacitat econòmica d’un club no professional amb la qualitat visual i de continguts d’un projecte audiovisual propi de marques i clubs reconeguts.ca
dc.format.extent93 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherPublicitats esportiva, futbol, espot, audiovisualca
dc.titleAplicació de la publicitat esportiva professional a un club amateur: Creació d'un espot promocional pel club joventut Teiàca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRiera Hernández, Francesc Xavier


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix