dc.contributor.author | García Alcaraz, Julia | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2023-01-16T09:44:41Z | |
dc.date.available | 2023-01-16T09:44:41Z | |
dc.date.issued | 2022-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/2120 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2021-2022 | ca |
dc.description.abstract | El present treball consisteix en la realització d'una recerca amb la qual es pretén analitzar
l'evolució de l'art generalment pictòric pel que fa a la tecnologia, tenint en compte l'afectació
de la reproductibilitat en aquest àmbit fins a arribar al “criptoarte” i a l'essència i particularitats
dels objectes Non-Fungible Token, de la tecnologia Blockchain, on es planteja la persistència
del concepte d'aura de Walter Benjamin. Per a completar aquest estudi, s'ha realitzat una cerca
i sintetització dels conceptes com la reproductibilitat tècnica i manual de les obres d'art, o la
situació de la imatge en l'era digital, seguint també algunes teories i definicions de diversos
autors experts en aquest àmbit, com Cynthia Freeland o Angela Vettese. | ca |
dc.format.extent | 107 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Aura, objectes, NFT, Walter Benjamin, Blockchain, art, tecnología, contemporani | ca |
dc.title | El aura en los objetos NFT: la teoría de Walter Benjamin llevada al contexto del arte y la tecnología contemporáneos | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Masotta Lijtmaer, Cloe | |