Now showing items 321-337 of 337

    • Event Builder: eventos para emprendedores 

      López Carrión, Judith (2018)
      Aquest projecte es basa en la creació d'Event Builder, una nova organitzadora d'esdeveniments per a emprenedors fomentant i incorporant la innovació mitjançant noves metodologies, ...
    • Double VR: desarrollo de un escape room con realidad virtual y realidad aumentada 

      González Pérez, Sara (2018)
      El present projecte consisteix en la producció d'un nou concepte de room escape basat en la combinació d'elements tangibles propis de les sales d'escapament amb la integració d'elements ...
    • La Masía & Events 

      García, Marina; Lorenzana, Claudia (2018)
      La Masia & Events se lanza al mercado como una nueva línea de negocio de Camping La Masia. Se caracteriza por ofrecer a sus clientes actividades de carácter familiar dentro de un camping, destinado a ...
    • Moonbox 

      Navarro, Mar; Rams, Mariona (2018)
      Les MOONBOX són unes capses pensades per dones embarassades o mares recents, que a través d’un model per subscripció, s’envien cada trimestre al domicili de la mare.
    • Protech - V: vehículos industriales 

      Farano Rossi, Alexia; Pla Serraviñals, Lluis (2018)
      En aquest treball de final de carrera, hi trobareu l’estudi del llançament del producte Protech –V, dins el mercat competitiu dels sistemes de Protecció Contra Incendis. En el nostre cas, el projecte ...
    • Gestió de l'èxit: governança i organització. El cas de la cooperativa Som Energia 

      Guillén Burguillos, Miguel (2017)
      Som Energia és una cooperativa de consum que produeix i comercialitza energia de fonts 100% renovables. Fundada l'any 2010, en pocs anys ha aconseguit més de 37.000 socis i facturar al voltant de 30 ...
    • PEES: PROJECTE EDUCATIU D’EMPRENEDORIA SOCIAL 

      Purtí Gonzàlez, Josep (2017)
      Creació d’un projecte educatiu d’emprendoria social. A partir de l’anàlisi de la situació actual del mercat de l’emprenedoria i concretant en l’emprenedoria social, l’anàlisi dels premis i reconeixements ...
    • El papel del branded content en el sector de la moda online. 

      López Martínez, Sílvia (2018)
      Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. Se ...
    • HOMEYOU 

      Carbonell Fors, Alba (2018)
      El negoci de les PropTech és el futur de les immobiliàries. PropTech és un sector d’activitat compost per aquelles start-ups que combinen un component tecnològic amb l’aportació de valor al món ...
    • Publicidad en el sector de la moda: Marketing de influencers y bloggers. 

      Roura Cuesta, Maria; Llàcher Alsina, Anna Pilar (2018)
      Este trabajo de final de grado, de carácter científico, se ha desarrollado a raíz de los nuevos líderes de opinión que han surgido en las redes sociales, los influencers, y que han conseguido cambiar ...
    • Què diu la música sobre tu? 

      Pou Plana, Pere; Ruiz Aubets, Anna Guadalupe (2018)
      Estudi de la relació entre la música i les persones en quatre àmbits d’actuació; Laboral, Educatiu, Social i Psicològic, mitjançant dades recollides a partir d’una enquesta a 287 estudiants del Tecnocampus, ...
    • La efectividad del marketing de redes sociales en el sector de la música. 

      Busquí Flórez, Georgina (2018)
      El objetivo de este trabajo es descubrir si las redes sociales son una herramienta de marketing efectiva para los músicos, y en caso afirmativo, revelar cuáles son las mejores herramientas o metodologías ...
    • Multiculturalism in Europe and how it will affect consumption 

      Garcés Ferràs, Daniel (2018)
      Thanks to my travels, in recent years I have had the opportunity to meet new countries, cultures, languages and people. At the same time that I was entering the world of marketing, I have been gradually ...
    • Google com a font d'informació en els processos electorals: estudi de les eleccions generals del 26J 

      Peña Biel, Júlia (2018)
      El següent treball d’investigació té com a objectiu analitzar l’ús i l’impacte de Google com a font d’informació en un procés electoral. Per dur-lo a terme s’analitzarà l’evolució de les pàgines de ...
    • El papel del branded content en el sector de la moda online 

      López Martínez, Silvia (2018)
      Resumen Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. ...
    • TechFootballSkills 

      Xalabardé Bonet, Gerard (2018)
      TechFootballSkillS is an online platform that offers complementary formation courses about football technification to boys and girls who love football. Teachers of these courses are retired professional ...
    • Anàlisi econòmica financera del sector vinícola català 

      Estop Andrés, Diana (2018-06-20)
      El treball presenta l’anàlisi econòmica financera de les grans empreses vinícoles de Catalunya. L’estudi posiciona el sector vinícola català en la conjuntura actual i presenta els principals indicadors ...