Ara mostrant els elements 221-240 de 337

    • Explaining stock market returns: Evidence from the Dow Jones Industrial Average Index 

      Carneros Torner, Carlos (2021)
      Determinar què influeix en el preu de mercat de valors sempre ha atret l'atenció dels investigadors, específicament mitjançant la utilització d'índexs com el Dow Jones i l'S&P 500. Per explicar els ...
    • Laying the foundations of TecnoCampus' digital transformation 

      Fernández Puigdevall, Mireia (2021)
      Navigating through a volatile digital era, the adoption of new business models is crucial to survive within the market. Covid-19 has accelerated the path towards the Digital Transformation (DT) of all ...
    • Fartø Barcelona: Creación de un eCommerce de moda masculina 

      Fernández Farto, Luca (2021)
      Aquest Treball de Fi de Grau mostra el procés de creació de Fartø Barcelona una empresa de comerç electrònic del sector de la moda. Al llarg del Pla d’Empresa s’han desenvolupat aspectes fonamentals ...
    • Nike, JUST RE-DO IT!: Replantejant l’estratègia social corporativa 

      Borrell Costa, Laia; Giró Galcerán, David (2021-06)
      L’objectiu principal d’aquest treball final de grau és l’organització d’un esdeveniment amb el lema de JUST RE-DO IT, amb la finalitat de millorar i crear un impacte positiu en la imatge i reputació ...
    • Pla d'empresa: Restaurant Kao Bella 

      Macià Gonzalez, Carla (2021-06)
      El present projecte té com a objectiu determinar tots els processos de creació d’una empresa del sector de la restauració i fer l’estudi de la viabilitat per determinar la factibilitat del restaurant ...
    • Ever S.L.: E-commerce de bisutería 

      Padilla Martínez, Sandra; Padilla Méndez, Laia (2021-06)
      El sector de la joieria cada vegada és més ampli i divers, juntament amb el món de l'ecommerce, de manera que l'objectiu principal d'aquest treball final és obrir pas a el món empresarial amb la creació ...
    • The Indie Code: Creación de una plataforma online para distribución y venta de juegos independientes 

      Martínez Caparrós, Álvaro Andrés; Ramírez Morales, Francisco (2021)
      El proyecto emprendedor The Indie Code, tiene como objetivo estudiar la viabilidad de la posible creación de una empresa enfocada en la programación de una plataforma virtual para alojar videojuegos de ...
    • How To Decor: La web multifunció 

      Rigau Teruel, Anna (2021)
      Aquest projecte té com a objectiu principal l'estudi i elaboració d'un pla de negoci per introduir-lo en el mercat. How To Decor és una web multifunció on trobar els serveis i continguts necessaris per ...
    • Generation Z Customers’ ethical perception of the new marketing strategies 

      Aslaner, Doğa (2021)
      Les noves tecnologies de l’era de la informació estan posant poderoses eines en mans de totes les organitzacions, i els prenedors de decisions sovint s’enfronten a problemes ètics i estàndards morals ...
    • Sport-Racket Management: Plan estratégico para consolidación y crecimiento 

      Garcia Rosco, Marina (2021)
      La crisis epidemiológica provocada por la expansión del Coronavirus SARS-Cov-19, provoca en pleno 2020 una situación de incertidumbre generalizada en el sector deportivo y por consiguiente a la industria ...
    • Family business: Analysis and propositions 

      Sala Rifà, Joan (2021)
      Partint de l’interès per l’empresa familiar i el seu futur, s’ha plantejat conèixer millor les seves principals característiques i necessitats. Després d’un estudi global de l’empresa, s’ha procedit ...
    • Percepción de los vehículos eléctricos frente vehículos de combustible convencional 

      Galisteo Cañellas, Marina (2021)
      El present treball pretén investigar quina és la percepció dels vehicles elèctrics davant de vehicles de combustible fòssil, per descobrir si s’està aconseguint un canvi de mentalitat en la població ...
    • TRAISE: Viajes Sorpresa 

      Pretel Rodríguez, Yaiza (2021)
      Aquest projecte té com a objectiu l'elaboració d'un pla de negoci per a analitzar la viabilitat de Traise i desenvolupar la seva proposta de valor. Traise és una empresa que ofereix la combinació de ...
    • Hoverbike world championship 

      Sabaté Baranera, Marc (2021)
      This Final Degree Project is written and produced by Marc Sabaté Baranera, a former student in Tecnocampus. The main abilities he has are, he is very analytical and understands deeply all he is ...
    • Western and Asian Bitcoin exchange premiums and discounts 

      López Pardina, Eric (2021)
      Bitcoin has become more popular over time and it is in the media spotlight every week. As in any other industry, the biggest player in a certain market will be the one that dictates its future direction. ...
    • L’Evocative. Creation of a digital marketing agency based on Instagram Chatbots 

      Farell Danés, Arnau; Ferreras Ferreras, Jonathan (2021)
      The aim of the work is to create a digital marketing agency based and focused on Instagram Chatbot technology. To justify the entire paper, one could start comparing tons of data and provide evidence that ...
    • Impact of political communication on our behaviour 

      Martínez Povedano, Cèlia (2021)
      Aquest estudi pretén avaluar la importància dels estils de comunicació durant les crisis, centrant-se en la pandèmia del COVID-19. S'analitza el comportament i la confiança en la gestió del Govern a ...
    • Relationship between socio-economic indicators and happiness using a cross-country analysis (2010-2019) 

      Canals Soteras, Mireia; Viña Villasante, Raquel (2021)
      En aquest article s’investiga les relacions entre la felicitat d’un indret i els factors socioeconòmics, des d’una perspectiva macro. Tot i que les diferències entre països relacionades amb el terme ...
    • Impact of COVID-19 on the consumption of video games and Esports 

      Torrent i Solà, Arnau (2021)
      El sector dels videojocs i dels eSports són dues indústries que han portat un creixement molt ràpid en els últims anys gràcies, en part, a les noves tecnologies, i que també s'han vist afectades per ...
    • Solidarity march: event organization and other editions’ improvements 

      Feliu Maimoné, Laia (2020)
      Avui dia, el món de l’organització de curses està saturat. Citant l’article El gran negoci de les carreres populars: a on van a parar els diners: “A Espanya, se celebren prop de 4.000 curses a l’any, ...