Browsing Departament d'Empresa by Issue Date
Now showing items 81-100 of 329
-
Growtrip: pla de màrqueting
(2020)El present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris. Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar ... -
Campanya electoral d'un nou partit polític d'àmbit estatal
(2020)En aquest treball de fi de grau s’exposa la creació i desenvolupament de la precampanya i campanya electoral d’un partit polític espanyol de nova creació. S’han tingut en compte els valors i la ideologia ... -
Creació d’una agència de màrqueting digital adreçada a empreses de moda i restauració: Fort Marketing, l’agència que et farà triomfar. Confia i deixa’t assessorar!
(2020)El projecte consisteix en la creació d'una agència de màrqueting digital anomenada Fort Marketing! Formada per joves professionals i emprenedors especialitzats en màrqueting digital. Aquests es ... -
Bizer swimwear: el mundo de la moda se viste de verde
(2020)En los últimos años la sostenibilidad se ha vuelto una tendencia en todos los ámbitos, pero con mayor impacto en el sector de la moda, debido a que es la segunda industria más contaminante del planeta. ... -
Promotion in a Corporation: is your position affected by your gender?
(2020)Gender equality has been one of the most important discussion topics of this century. Considering that the labor market is an environment that can be regulated through governmental policies, it is ... -
Presa de decisions del turista-consumidor. La influència EWOM
(2020)Aquest treball té com objecte estudiar sobre si l’eWOM (el boca-orella electrònic) és un component no racional de les decisions que prenen els individus. Amb aquesta finalitat, es pretén investigar ... -
Simple Wears, e-commerce amb dissenyadors emergents
(2020)Simple wears és una ecommerce que uneix usuaris y dissenyadors emergents. El model de negoci està basat en la venda de productes online, en aquest cas, peces de roba orgànica per a homes i dones, que ... -
Estudio de los factores determinantes de la elección Mallorca como destino turístico
(2020)Hi ha certs factors que determinen l'elecció de la destinació turística i depenent del tipus de viatger els factors que afecten la seva elecció són diferents. El present treball pretén estudiar els ... -
Bizer swimwear: el mundo de la moda se viste de verde
(2020)En los últimos años la sostenibilidad se ha vuelto una tendencia en todos los ámbitos, pero con mayor impacto en el sector de la moda, debido a que es la segunda industria más contaminante del planeta. ... -
A Comparative analysis on the design of the legal framework of special economic zones of brics
(2020)Aquesta tesi afirma que els enfocaments teòrics predominants sobre les ZEEs no han pogut descriure completament els fonaments i els resultats de les polítiques causa de l'heterogeneïtat. La contribució ... -
Impacto de la marca de distribuidor en el sector fast-moving consumer goods (FMCG) español
(2020)La investigació que es planteja en aquest Treball Final de Grau pretén mostrar, a partir d'un estudi de camp, la importància de la marca de distribuïdor en els supermercats espanyols. A més d'assenyalar ... -
Elaboració d'un plan de màrqueting: Projecte Dona'm Ales
(2020)A Espanya, cada any es diagnostiquen més de 1.200 casos de càncer infantil, però al considerar-se una malaltia minoritària, no es compta amb els recursos suficients per estudiar al col·lectiu més ... -
Discriminación laboral de Cataluña en el proceso de selección de personal
(2020)L'objectiu d'aquest treball és fer l'estudi de la discriminació laboral en el procés de selecció a Catalunya. S'estudia el panorama laboral actual a nivell espanyol, així com la situació a nivell de ... -
Criteris de gestió de l’Economia del Bé Comú a un ajuntament
(2020)El nom de l’autora d’aquest treball de fi de grau és Maria Glòria Salvañá Martínez estudiant d’Administració i Direcció d’Empreses de la universitat Tecnocampus de Mataró. L’objectiu del TFG és ... -
Contaminació atmosfèrica als principals ports espanyols i europeus
(2020)Els ports juguen un rol molt important i es poden considerar la columna vertebral de la globalització, ja que són generadors de creixement econòmic allà on la seva influència arriba. En aquest estudi ... -
Choice Creación de una agencia de marketing con escuela de formación para talentos digitales
(2020)Este proyecto tiene como objetivo principal el estudio y la elaboración de un plan de negocio para la posterior puesta en marcha de Choice, una Agencia Creativa para PYMES que incorpora una Academia ... -
Estudio de los determinantes del descuento en los alquileres
(2020)Els habitatges són actius amb preus molt elevats, i no obstant això que tota persona necessita per a viure. El preu dels habitatges és una de les principals preocupacions a l'hora de llogar o comprar ... -
Last travel: creación de una agencia de viajes online
(2020)Last travel sorgeix al mercat turístic com una nova agencia de viatges online especialitzada en un target innovador, el dels comiats de solters i solteres. Es pretén acompanyar al client durant tot ... -
Tecnología Blockchain Aplicada a la Supply Chain: Estudio de la aceptación y uso de la tecnología blockchain en la cadena de suministros
(2021)Les cadenes de subministraments han evolucionat al llarg de la història. Amb la creixent quantitat de dades i informació que es transmeten entre els actors d'aquesta, resulta complicat planificar i ... -
El estudio del efecto marco y las diferencias en el efecto del coste 0 en las decisiones de consumo de coreanos y españoles
(2021)El present treball té com a objectiu conèixer el comportament de consum quan el biaix cognitiu de la gratuïtat o efecte del cost zero entra en joc en una decisió de consum, i al seu torn, identificar ...