Now showing items 181-200 of 329

    • Pla de Màrqueting Element Mediterrani 

      Campillo Fischer, Daniela; Esteban Gallego, Eva (2022)
      En aquest projecte es crea el Pla de Màrqueting i Comunicació de l’empresa Element Mediterrani, una empresa de nova creació dedicada a la realització d’activitats aquàtiques i nàutiques a la Platja ...
    • Valoración del impacto de estrategias de descuento en la reserva de alojamientos turísticos 

      de San Eufrasio Rodríguez, Iria; Zafra Fernández, Alba (2022)
      En el món hoteler, els empresaris han d'acudir regularment a estratègies de màrqueting amb la finalitat de poder incrementar els seus beneficis. Així i tot, en unes certes ocasions resulta difícil aplicar ...
    • Business Plan Abetos Azules 

      Dragoi, Leonard (2022)
      The promoter of the business is 22 years old and is a native of Romania but lives in Catalonia and is a student of the last year of ADE in English and has some knowledge in the nursery sector due to ...
    • Estudio sobre la relación entre la logística portuaria y el desarrollo económico regional 

      Chen, Xi (2022)
      Con la globalización de la economía y el creciente poderío económicodeChina, la industria logística de este país también ha adquirido una mayor demandaydesarrollo. La interacción entre las ciudades y ...
    • Onstyle: Desenvolupament d’una revista de moda digital 

      Rusiñol Gratacos, Carla (2022)
      Onstyle és una revista digital que neix per entretenir i donar empenta als petits comerços nacionals. El seu objectiu principal és convertir-se en una revista digital i buscador de moda únic. Aquest ...
    • Creación de un gimnasio para la tercera edad - Seniorsgym S.L 

      Caballero Candelera, Marc (2022)
      Amb el projecte emprenedor actual, el principal objectiu és veure la viabilitat sobre l'obertura d'un gimnàs dirigit per a la gent gran, Seniorsgym. El gimnàs ofereix un servei bo i especialitzat per ...
    • L’auge de la dreta radical a Catalunya des de la perspectiva del framing i les eines del màrqueting polític 

      Tubau Ribot, Júlia (2022)
      En les darreres eleccions catalanes celebrades al 14 de febrer del 2021, Vox entra per primer cop al Parlament Català. A través de la comunicació persuasiva en la campanya electoral, també coneguda ...
    • Implementación de modelo de ecommerce y propuesta de mejora 

      García Montenegro, Daisy Maribel (2022)
      El mundo ha estado dando pasos agigantados hacia la globalización de las comunicaciones, hecho que ha sido potenciado por el COVID-19 con un efecto precipitante desencadenando un crecimiento sustancial ...
    • How could a circular supply chain management help to advance circular economy? 

      Feger, Stephanie (2022)
      Sustainability is a crucial topic globally, so it is necessary to adapt human life to the necessity of the Earth because it is already harmed severely. Therefore traditional economy cannot be continued ...
    • Impacte socioeconòmic d’Airbnb a la ciutat de Barcelona 

      Soto Hernández, Miriam (2022)
      La potenciació de l’economia col·laborativa en el sector turístic, junt amb les tecnologies de la informació i la comunicació, donen lloc a noves plataformes digitals com Airbnb, les quals generen un ...
    • La capacidad de los buques vs el tamaño de los puertos 

      Fernández i Pinsach, Laia (2022)
      El transporte marítimo de importación y de exportación es el modo más utilizado a nivel mundial en el comercio internacional y es el que soporta mayor movimiento de mercancías. Por tanto, es una parte ...
    • Pla de Màrqueting - Wedding Planner 

      Garriga Elorduy, Estel; Palau Sagalés, Ariadna (2022)
      El present treball de final de grau comprèn el desenvolupament d’un pla de màrqueting per Wedding Planet. Una empresa de nova creació basada en l’organització personalitzada d’esdeveniments nupcials ...
    • Foreign Exchange Market: EUR/USD Analysis & Forecast 

      Arcarons Casellas, Eric (2022)
      The Foreign exchange market has constantly been affected by a wide range of factors and unexpected situations, which have supposed a period of insecurity and uncertainty.
    • Gravity Model: The Commercial Exchange between Spain and Germany 

      Popescu, Bianca (2022)
      The Gravity Model is a highly useful tool to study international trade between countries and understand which the factors are affecting it. Spain and Germany are two European Union countries with ...
    • Pla d'empresa: Element Mediterrani 

      Campillo Fischer, Daniela; Esteban Gallego, Eva (2022)
      En aquest projecte es crea un pla de negoci per l’empresa Element Mediterrani; una empresa dedicada al sector de l’oci i les activitats aquàtiques i nàutiques, ubicada a la platja de Llevant de Santa ...
    • Trippy 

      Bragagnolo, Manuel (2022)
      La falta de desarrollo e infraestructura en la Ciudad Autónoma de Buenos Aires, potenciado por la pandemia, creo un escenario ideal para el desarrollo de empresas tipo Ride Hailing tales como Uber, ...
    • La perspectiva de gènere en el patrocini del futbol femení 

      Balletbò Porta, Carla; Turrats Jiménez, Carla (2022)
      L'interès per l'esport femení en general i el futbol femení en particular ha experimentat un creixement important d'atracció a escala mundial. Cada cop més, les marques estan apostant per patrocinar ...
    • El impacto de un programa de televisión gastronómico en un restaurante 

      de San Eufrasio Rodríguez, Iria; Zafra Fernández, Alba (2022)
      El món de la televisió és molt heterogeni i ofereix diversitat de continguts, com els relacionats amb la gastronomia, amb la finalitat de captar l'atenció dels seus espectadors. És tal el seu potencial, ...
    • Creación de una plataforma de inversión 

      Baño Puig, Ian; Tam Buitrago, Iker (2022)
      Aquest document és un treball de fi de grau realitzat per Ian Baño i Iker Tam, estudiants de la Doble Titulació d'Administració d'empreses i gestió de la innovació i Màrqueting i comunitats digitals del ...
    • La performance logística en el crecimiento económico en los países avanzados 

      Matías Baibuch, Iván (2022)
      Desde su aparición, el concepto de logística ha ido ganando importancia tanto en las estrategias empresariales como en las políticas públicas. Investigadores han estudiado cómo el desarrollo logístico ...