Visualitzant Departament d'Empresa per data de publicació
Ara mostrant els elements 101-120 de 329
-
EOQ: Optimizing price and order quantity for growing items with imperfect quality and carbon restrictions
(2021)Aquest treball de final de grau busca crear un model de gestió d’inventari basat en el format EOQ (ordre econòmica de quantitat) que optimitza el cicle de l’inventari així com el preu final dels ... -
Anàlisi de viabilitat de l’obertura d’un hotel Axel a València
(2021)Aquest treball de final de grau, es tracta d’un projecte d’intervenció per la cadena hotelera, Axel Hotels, de la qual sóc treballador i m’han encarregat, analitzar la viabilitat d’obrir un hotel nou ... -
L’Evocative. Creation of a digital marketing agency based on Instagram Chatbots
(2021)The aim of the work is to create a digital marketing agency based and focused on Instagram Chatbot technology. To justify the entire paper, one could start comparing tons of data and provide evidence that ... -
How Additive Manufacturing is shaping Global Supply Chains
(2021)La Manufactura Aditiva (MA), término desencadenado de la impresión 3D, está guiando al sector de la automoción, el cual es el primer inversor de la UE en I+D, hacia una industria más sostenible, ... -
Estudio comparativo de gestión de residuos de buques en los puertos del Mediterráneo. Estudio de los puertos de Barcelona, Valencia y Baleares
(2021)En aquesta investigació s’estudien els residus generats per els vaixells en diferents ports del Mediterrani durant l’última dècada i la percepció que d’això en té la població. -
Treball final de grau pla de màrqueting: Click&Party l’aplicació per cercar oci nocturn
(2021)Document del Treball de Final de Grau Pla de Màrqueting elaborat per l’Arnau Marzà Falceto, titulat Click&Party, l’aplicació per cercar oci nocturn. És un document on es realitzà un pla de màrqueting ... -
Pla d’Empresa Be Ginius
(2021)El 14 de març del 2020, les nostres vides van fer un gir de 360° a causa de la declaració de l'estat d'alarma i el confinament domiciliari a l'estat espanyol. La por, l'ansietat, el malestar, la ... -
How To Decor: La web multifunció
(2021)Aquest projecte té com a objectiu principal l'estudi i elaboració d'un pla de negoci per introduir-lo en el mercat. How To Decor és una web multifunció on trobar els serveis i continguts necessaris per ... -
Western and Asian Bitcoin exchange premiums and discounts
(2021)Bitcoin has become more popular over time and it is in the media spotlight every week. As in any other industry, the biggest player in a certain market will be the one that dictates its future direction. ... -
Creación de un e-commerce de venta de gorras: Hilemon
(2021)El objetivo principal de este proyecto es estudiar y desarrollar un plan de negocio para el lanzamiento de Hilemon, un e-commerce enfocado en el sector retail, especializado en la venta de gorras. Después ... -
Viabilidad de los megacamiones: Análisis de los cargadores y transportistas
(2021)El món del transport està en constant evolució. El vaixells son cada cop més grans, els avions augmenten la seva capacitat y ara en el transport per carretera s’analitza la possibilitat de augmentar ... -
Cooperatives i internacionalització: Estudi DO Montsant
(2021)El següent estudi presenta un objectiu principal que es analitzar el procés d’internacionalització de les cooperatives i poder veure si es troben amb més dificultats que una empresa mercantil per ... -
Sutra BCN: The creation of the first luxury concierge agency in Barcelona
(2021)Sutra Barcelona is born to change the people’s mindset of the city of Barcelona. It wants to provide a unique and ultra-highly customized service for all the tourists willing to have an outstanding ... -
TRAISE: Viajes Sorpresa
(2021)Aquest projecte té com a objectiu l'elaboració d'un pla de negoci per a analitzar la viabilitat de Traise i desenvolupar la seva proposta de valor. Traise és una empresa que ofereix la combinació de ... -
Relationship between socio-economic indicators and happiness using a cross-country analysis (2010-2019)
(2021)En aquest article s’investiga les relacions entre la felicitat d’un indret i els factors socioeconòmics, des d’una perspectiva macro. Tot i que les diferències entre països relacionades amb el terme ... -
Els efectes de la covid-19 en la demanda turística de la província de Barcelona
(2021)Actualment el món en la seva totalitat es troba immers en la pandèmia del virus denominat covid-19, i aquesta està causat grans afectacions. S’estima que l’activitat turística serà una de les activitats ... -
El rol de la demanda en l’aplicació de l’economia circular en el sector del Packaging a Catalunya
(2021)L’economia circular esdevé una oportunitat per a que les empreses siguin més sostenibles i facin un ús eficient dels recursos. En el cas del packaging, s’observa l’ocasió de millorar la gestió dels ... -
Afectación del Covid en el transporte y la polución de las grandes ciudades europeas (+1.000.000 habitantes)
(2021)La pandèmia mundial del Covid 19 ha canviat la nostre forma de viure durant aquest últim any, hem viscut una situació que la societat mundial feia molt de temps que no vivia. Durant l’any 2020, sobretot ... -
Food&Care: Creación de un software y app de salud nutricional
(2021)Este proyecto tiene como objetivo principal el estudio y la elaboración de un plan de empresa para posterior puesta en marcha de Food&Care, un software y aplicativo móvil para profesionales liberales ... -
Fartø Barcelona: Creación de un eCommerce de moda masculina
(2021)Aquest Treball de Fi de Grau mostra el procés de creació de Fartø Barcelona una empresa de comerç electrònic del sector de la moda. Al llarg del Pla d’Empresa s’han desenvolupat aspectes fonamentals ...