Show simple item record

dc.contributor.authorSánchez Jiménez, Paula
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-12-14T11:32:14Z
dc.date.available2022-12-14T11:32:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2088
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractLes webseries sorgeixen de la necessitat dels usuaris d'explicar històries. Amb poc pressupost i durada, aquest tipus de ficció seriada es veu popularitzat. Anys després, les empreses veuen el format com una oportunitat per promocionar-se. Comencen a aparèixer webseries publicitàries, on es mostra un producte o una marca. Aquest projecte consisteix en l'elaboració del guió del capítol pilot d'una webserie amb elements de branded content. D'aquesta manera, ficció i publicitat convergeixen per crear una peça audiovisual per a la web.ca
dc.format.extent99 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherWebseries, Presupost, promocióca
dc.titleLa webserie como branded content: Elaboración del guion del episodio pilotoca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorSánchez-Marín Sánchez, Juan Carlos


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint