Show simple item record

dc.contributor.authorMarín Martos, Joan
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-12-14T10:58:00Z
dc.date.available2022-12-14T10:58:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2085
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractAquest treball tracta sobre l’àudio binaural. Del seu origen, de les tècniques utilitzades per la seva creació, de les seves aplicacions i del seu potencial per a la seva implementació en l’actualitat. S’ha fet un estudi sobre aquesta tecnologia i s’ha dut a terme un producte en forma d’anunci publicitari a mode de falca radiofònica, on gràcies a la seva implementació, s’assoleixen els objectius plantejats: apel·lar a les emocions i sentiments. Mitjançant aquest anunci, i juntament amb l’estudi teòric del marc conceptual, l’enquesta realitzada i unes entrevistes, s’ha arribat a la conclusió que en un curt període de temps, aquest àudio pot ser part del consum i les creacions dels audiovisuals que coneixem i estem per conèixer.ca
dc.format.extent104 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherPublicitat, àudio, binauralca
dc.titleCreación de un anuncio publicitario mediante audio binauralca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorSatué, Antoni


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint