Show simple item record

dc.contributor.authorCamacho Díaz, Blanca
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-12-12T13:00:00Z
dc.date.available2022-12-12T13:00:00Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2071
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractAquest treball de final de grau vol renovar la identitat i la imatge de marca, i crear, des de zero, una campanya de comunicació per a un negoci local i familiar. Per poder fer això, es construirà, per una banda, una investigació exhaustiva sobre la construcció de marca o branding i el comportament i hàbits del públic consumidor. D'altra banda, es treballarà una metodologia aplicada que recollirà tota la documentació habitual en campanyes publicitàries i de comunicació per a crear propostes viables per al client i materialitzar, en el futur, les accions i les imatges dissenyades. Tota la investigació feta prèviament, ajudarà a reformular completament la imatge de l’empresa per a què es pugui posicionar en un mercat cada cop més competitiu i canviant.ca
dc.format.extent135 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherCampanya publicitària, fruites Díaz, marcaca
dc.titleDirecció d’una campanya publicitària per a Fruites Díazca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorTarragó, Anna


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint