Show simple item record

dc.contributor.authorChito Baca, Pablo
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-12-12T12:56:11Z
dc.date.available2022-12-12T12:56:11Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2070
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractAquest treball neix de la necessitat d'oferir una nova imatge de la Ciutat de Santa Coloma de Gramenet. D'oferir als seus habitants un element identificatiu que els faci sentir orgullosos de la seva ciutat i del seu entorn social. Per a això, aquest treball ha desenvolupat la conceptualització, producció i aplicació d'una identitat de marca per a aquesta ciutat. Fent una anàlisi a nivell teòric, històric i referencial per a aconseguir desenvolupar un producte adequat a l'objectiu exposat en aquest resum, de qualitat i efectiu.ca
dc.format.extent115 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherIdentitat, marca, Santa Coloma de Gramenetca
dc.titleCreación de imágen de marca para la ciudad de Santa Coloma de Santa Coloma de Gramanetca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorPinel Cabello, Francisco José


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint