Show simple item record

dc.contributor.authorSoto Hernández, Miriam
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-09-23T12:24:57Z
dc.date.available2022-09-23T12:24:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1923
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractLa potenciació de l’economia col·laborativa en el sector turístic, junt amb les tecnologies de la informació i la comunicació, donen lloc a noves plataformes digitals com Airbnb, les quals generen un conjunt de repercussions sobre les ciutats. Així doncs, l’objectiu d’aquest estudi consisteix a avaluar l’impacte econòmic, a partir de les taules input-output i, l’impacte social, a través de l’anàlisi cost-benefici. A tal efecte, es conclou que Airbnb genera un impacte econòmic de 1,96€ en l’economia de la capital catalana i un impacte social de 9,86€ a la societat de Barcelona per cada euro de despesa del turista.ca
dc.format.extent51 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherEconomia col·laborativa, Airbnb, efecte induïtca
dc.titleImpacte socioeconòmic d’Airbnb a la ciutat de Barcelonaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRaya Vilchez, Josep Maria


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint