ONSTYLE: Desenvolupament d’una revista de moda digital
Visualitza/Obre
Autor/a
Rusiñol Gratacos, Carla
Data de publicació
2022Resum
ONSTYLE és una revista digital que neix per entretenir i donar empenta als petits comerços nacionals. El seu objectiu principal és convertir-se en una revista digital i buscador de moda únic. En aquest document es detalla el desenvolupament d'un pla de màrqueting pel projecte emprenedor ONSTYLE: El desenvolupament d'una revista de moda digital. S'analitza l'estratègia i finalitat de l'empresa, a partir d'una anàlisi interna gràcies a la cadena de valor, cartera de productes, client actual i polítiques de comunicació, fins a una anàlisi extern gràcies al PESTEL i la competència existent en el mercat. Es descriurà la forma de distribució de la companyia, a més de la segmentació de mercat que realitza, anàlisi DAFO, l'estratègia competitiva i la definició del públic objectiu i posicionament. A més, es defineix al detall el Mix de Màrqueting, especificant quines són aquelles accions de producte, preu, distribució, comunicació. Una vegada definides aquestes accions, trobem un pressupost i farem un calendari d'aquestes. Els resultats han pogut demostrar que un pla de màrqueting ben plantejat i organitzat pot comportar grans beneficis a una empresa des d'un bon inici de l'activitat. Es discuteix finalment, la viabilitat del projecte i la implementació del pla de màrqueting.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/