Re-engaging after restrictions: How fitness industry copes with the Covid-19 pandemic
Visualitza/Obre
Autor/a
Siscart Serra, Judit
Data de publicació
2022Resum
Aquest estudi pretén ampliar el coneixement d’una estratègia de flexibilitat a l'hora de recaptar els clients dels centres esportius. Està centrat en la pandèmia de la COVID-19,
ja que ha implicat canvis notables en el sector de la salut i l'esport, així com en molts més. L'objectiu és arribar a una conclusió sobre un sistema que flexibilitza el sentiment d'obligació en un moment on ja hi ha moltes restriccions, i poder determinar si ajuda a augmentar la fidelització d'usuaris o, almenys, limitar el seu declivi. Per tant, en aquest
treball s'analitzarà si un abonament especial que permeti l'accés a diferents centres esportius al mateix temps és una opció eficient. Per aconseguir aquest objectiu,
s’estudia un experiment natural realitzat per Cet10, una empresa espanyola. Se’ns ha facilitat la base de dades de 6 centres esportius diferents dels quals 3 ofereixen la quota especial, i s'ha fet una anàlisi del comportament dels assistents dels gimnasos per entendre si la llibertat d'elecció implica un major compromís.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/