Show simple item record

dc.contributor.authorSiscart Serra, Judit
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-09-07T11:47:03Z
dc.date.available2022-09-07T11:47:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1868
dc.descriptionTreball fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractL'assistència al gimnàs experimenta tendències inestables durant els mesos d'estiu. Així doncs, la majoria de centres esportius ofereixen una baixa temporal, que és una quota més econòmica que mantén viva l'afiliació en qüestió tot i que no s’assisteixi al gimnàs durant l'estiu. Aquest estudi pretén ampliar el coneixement del motiu que impulsa la gent a comprar aquesta tarifa especial, ja que ara per ara no està molt clar. Es contemplen dues possibilitats: consumir-ho per estalviar-se diners gràcies al seu baix preu o el simple fet de ser fora per vacances. Com que els diners són un aspecte que no es pot analitzar fàcilment, aprofitem la presència de la pandèmia mundial per eliminar la possibilitat de marxar de vacances en períodes de temps concrets. Per tant, s'estudiarà la relació entre els ingressos de les persones, les vacances i les baixes temporals als gimnasos durant els mesos d'estiu, i l'objectiu és entendre quin és el motiu principal per tal de poder dissenyar les estratègies de màrqueting i vendes adequades per als mesos d'estiu. Per aconseguir aquest objectiu, s'ha analitzat un experiment natural d’una empresa espanyola, Cet10. L'empresa ha facilitat la base de dades de 2 centres esportius situats en diferents zones socio econòmiques, i s'ha realitzat una anàlisi en profunditat del comportament dels assistents als respectius gimnasos durant els mesos d'estiu per concloure si la seva situació econòmica influeix en les seves decisions durant les vacances. La presència del Covid-19 ens permet comprovar si la relació existeix realment, ja que s'ha pres com a limitació de les vacances dels usuaris i ha implicat canvis notables tant en el sector turístic com esportiu. Per tenir en compte l'efecte pandèmia, s'ha fet una comparació entre els anys 2019, 2020 i 2021.ca
dc.format.extent42 p.ca
dc.language.isoengca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherGimnàs, estiu, esport, Covid-19ca
dc.titleThe effect of income level on sport consumption during Covid: an empirical analysisca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGiusti, Giovanni


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint