Show simple item record

dc.contributor.authorCayuela Arch, Júlia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-07-26T10:33:43Z
dc.date.available2022-07-26T10:33:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1862
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEl present treball presenta l'estudi de l'èxit musical en l'actualitat mesurat mitjançant la venda de discos físics, l'assistència als concerts i les escoltes en streaming. L'estudi s'emmarca en treballs realitzats amb anterioritat i una base de dades realitzada personalment i que abasta els 400 àlbums més venuts a Espanya entre 2018 i 2021.ca
dc.format.extent44 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherIndústria musical, èxit, vendaca
dc.title¿Es indiferente medir el éxito musical a través de conciertos, discos o streamings?ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRaya Vilchez, Josep Maria


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint