Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorCayuela Arch, Júlia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-07-26T10:33:43Z
dc.date.available2022-07-26T10:33:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1862
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEl present treball presenta l'estudi de l'èxit musical en l'actualitat mesurat mitjançant la venda de discos físics, l'assistència als concerts i les escoltes en streaming. L'estudi s'emmarca en treballs realitzats amb anterioritat i una base de dades realitzada personalment i que abasta els 400 àlbums més venuts a Espanya entre 2018 i 2021.ca
dc.format.extent44 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherIndústria musical, èxit, vendaca
dc.title¿Es indiferente medir el éxito musical a través de conciertos, discos o streamings?ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRaya Vilchez, Josep Maria


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix