Departament de Tecnologia: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 261-280 de 871
-
Dificultat adaptativa en jocs de taula a través de Minimax
(2021)L’objectiu principal d’aquest treball consisteix en el disseny i la implementació d’un algoritme basat en Minimax que adapti el seu rendiment de manera dinàmica en funció dels moviments del seu oponent, ... -
Implementación de técnicas para guiar al jugador en niveles 3D
(2021)La forma de guiar als jugadors pels espais 3D dels videojocs es de gran importància pels dissenyadors de nivells. Es per això, que l’objectiu d’aquest treball es fer una investigació sobre les múltiples ... -
Creación de un videojuego Roguelike: Diseño, prototipo y análisis de la experiencia de usuario de un juego compuesto por mecánicas de acción y una arena de combate
(2021)Aquest treball presenta la creació d'un disseny de videojoc inspirat en elements característics del subgènere Roguelike i la combinació de components de diferents gèneres. Per assolir aquest objectiu, ... -
Implementación de un prototipo basado en la ambientación dinámica sonora
(2021)Aquest projecte es basa en la creació d’un prototip de videojoc utilitzant Unity centrat en diferents mecàniques que girin entorn a un sistema d’ambientació sonora dinàmica, documentada prèviament ... -
Implementación de una inteligencia artificial basada en utilidad en Unity Engine
(2021)Una llibreria acompanyada d’una interfície gràfica que permet la creació i edició d’intel·ligència artificial basada en utilitat a UnityEngine. Al llarg d’aquest treball s’exposen els conceptes teòrics ... -
Presencia y publicidad televisiva de ultraprocesados en España
(2021)El present treball pretén abordar la presència de productes ultraprocessats en la publicitat televisiva i, a més, analitzar els missatges que es comuniquen a través d'ells. El perfil nutricional d'aquests ... -
Las prácticas y tendencias de Twitch.tv: Análisis de la plataforma como una nueva forma de televisión por internet
(2021)En el present projecte s'ha efectuat un ampli estudi dels usos i tendències de la plataforma Twitch.tv, per tal de valorar si aquesta plataforma podria considerar-se una nova forma de televisió per ... -
Preproducció de l'episodi de MEMIT; Mockumentary basat en la cultura meme
(2021)Aquest projecte contempla el procés de creació de la preproducció de l’episodi pilot d’un mockumentary anomenat MEMIT. Aquest tracta sobre la joventut i sobre el nou paradigma de relacions socials ... -
Desarrollo de un backend para la creación de videojuegos
(2021)L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un backend escalable, segur i flexible, orientat a empreses de videojocs. Després d'una anàlisi d'opcions, s'ha decidit crear la infraestructura a Amazon Web ... -
GPU Accelerated ray tracer with SAH-BVH
(2021)L’objectiu d’aquest treball és l’estudi de la tècnica de síntesi d’imatge coneguda com Ray Tracing. S’analitza a fons l’estat de l’art i es posa en pràctica la mateixa tècnica, fent ús dels recursos ... -
Plataforma de visualització d'alertes sanitàries
(2021)Aquest treball se centra en el desenvolupament d’una aplicació de mòbil que avisi al personal d’un hospital quan succeeixi algun esdeveniment que sigui de la seva responsabilitat. Es desenvoluparan ... -
Creació de Dashboards per trobar forats de contingut a la Viquipèdia: Desenvolupament d'eines de recomacació d'articles sobre gènere, geografia i medicina per les 310 versions lingüïstiques de Viquipèdia
(2021)S’han estudiat les característiques tècniques de la Viquipèdia referents al desenvolupament d’eines, a més d’algunes eines externes usades com a referents, amb l’objectiu de desenvolupar un producte que ...