Pla de màrqueting de l’empresa organitzadora del festival “We Love Festival”
Visualitza/Obre
Autor/a
Segú Vila, Maria
Ticó Torres, Cristina
Data de publicació
2021Resum
Aquest projecte consisteix en el disseny d’un pla de màrqueting per al projecte de negoci
de WeLove Festival: una promotora musical que organitza un festival de música.
L’objectiu del pla és donar a conèixer el festival a nivell nacional i posicionar-lo dins del
sector de festivals de música espanyols. Per fer-ho, es farà un estudi de la situació
interna i externa de l’empresa, per seguidament, fixar els objectius comercials i
dissenyar les estratègies de màrqueting. Es definiran una sèrie d’accions per arribar als
objectius plantejats i s’elaborarà un pressupost per a aquests, per finalment, comprovar
la viabilitat del projecte.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/