Treballs d'estudiants: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 761-780 de 1687
-
Representación de la mujer del Lejano Oeste en un escenario 3D: Representación de la mujer en el Lejano Oeste mediante la creación de un escenario 3D con environmental storytelling
(2021)L'objectiu d'aquest treball és analitzar el Llunyà Oest americà de segle XIX, centrant major atenció en el paper que exercien les dones en aquesta època. Per a això, s'investiga el context històric, ... -
Depredadors espacials: La ciència darrera la ciència-ficció
(2021)En aquest projecte, es realitza un estudi focalitzat en descobrir l’origen de la vida, analitzant i investigant les diverses teories, hipòtesis i estudis realitzats en la comunitat científica, descobrint ... -
Diseño de un prototipo de videojuego serio para el aprendizaje de las propiedades de altura y distancia de las notas musicales
(2021)Aquest treball té com a objectiu el disseny d’un prototip de videojoc seriós per a l’aprenentatge de l’altura y distància de les notes musicals. Per això es van definir les característiques bàsiques ... -
El far: Nostàlgia per un futur passat
(2021)El far: Nostàlgia per un futur passat investiga el fenomen retro-futurista, que encara no compta amb cap definició oficial, mitjançat una experiència interactiva 3D, situada en un far del segle XIX, ... -
Implementació d’una IA basada en Machine Learning: Implementació d'un agent que aprèn a jugar a l'Snake amb l'ús d'aprenentatge per reforç
(2021)En aquest projecte s’explora la implementació de l’algorisme Deep Q-Learning desenvolupat per DeepMind amb l’objectiu que un agent aconsegueixi jugar a l’Snake de forma òptima. Es fa ús de llibreries ... -
Creació d’un set d’heurístiques per videojocs casuals de mòbil
(2021)Els sets d’heurístiques de videojocs cada vegada són més enfocats, centrant-se en plataformes i gèneres específics. Aquest treball té l’objectiu de crear un set per jocs casuals de plataforma mòbil ... -
Dificultat adaptativa en jocs de taula a través de Minimax
(2021)L’objectiu principal d’aquest treball consisteix en el disseny i la implementació d’un algoritme basat en Minimax que adapti el seu rendiment de manera dinàmica en funció dels moviments del seu oponent, ... -
Implementación de técnicas para guiar al jugador en niveles 3D
(2021)La forma de guiar als jugadors pels espais 3D dels videojocs es de gran importància pels dissenyadors de nivells. Es per això, que l’objectiu d’aquest treball es fer una investigació sobre les múltiples ... -
Creación de un videojuego Roguelike: Diseño, prototipo y análisis de la experiencia de usuario de un juego compuesto por mecánicas de acción y una arena de combate
(2021)Aquest treball presenta la creació d'un disseny de videojoc inspirat en elements característics del subgènere Roguelike i la combinació de components de diferents gèneres. Per assolir aquest objectiu, ... -
Implementación de un prototipo basado en la ambientación dinámica sonora
(2021)Aquest projecte es basa en la creació d’un prototip de videojoc utilitzant Unity centrat en diferents mecàniques que girin entorn a un sistema d’ambientació sonora dinàmica, documentada prèviament ... -
Implementación de una inteligencia artificial basada en utilidad en Unity Engine
(2021)Una llibreria acompanyada d’una interfície gràfica que permet la creació i edició d’intel·ligència artificial basada en utilitat a UnityEngine. Al llarg d’aquest treball s’exposen els conceptes teòrics ... -
Plan de Empresa:Osa Mayor
(2021)Este proyecto consiste en la creación de un establecimiento turístico de características cercanas al concepto del glamping. La propuesta se basa en combinar las ventajas de acampar en la naturaleza y ... -
El Turisme Mice i la sexualització i assetjament. De les hostesses a Catalunya
(2021)L’objectiu d’aquest treball és donar visibilitat a l’existència de la sexualització i assetjament que reben les noies en fer d’hostesses dins el turisme MICE i fer coneixedora la seva opinió. La ... -
Estudi dels efectes d'Airbnb en la segregació i la gentrificació a la ciutat de Barcelona
(2021)L'economia col·laborativa s'ha convertit en un model de negoci creixent en diferents sectors, especialment en el sector immobiliari i el turístic. Malgrat això, molts consideren que els habitatges ... -
DeTenSports: La Innovación en el tenis
(2021)El proyecto “DeTenSports” consiste en una agencia intermediaria que se dedica a crear packs de servicios entorno al mundo del tenis. Proporciona servicio de clubes o academias de tenis, alojamiento y ... -
EOQ: Optimizing price and order quantity for growing items with imperfect quality and carbon restrictions
(2021)Aquest treball de final de grau busca crear un model de gestió d’inventari basat en el format EOQ (ordre econòmica de quantitat) que optimitza el cicle de l’inventari així com el preu final dels ... -
Valor perdido a causa de la evasión fiscal
(2021)En aquest document estimo la quantitat d'elusió fiscal a les autoritats aduaneres tant a Alemanya com a la Xina i França. Calculo dels errors de mesurament en els fluxos comercials entre els tres ... -
Estudio comparativo de gestión de residuos de buques en los puertos del Mediterráneo. Estudio de los puertos de Barcelona, Valencia y Baleares
(2021)En aquesta investigació s’estudien els residus generats per els vaixells en diferents ports del Mediterrani durant l’última dècada i la percepció que d’això en té la població. -
Viabilidad de los megacamiones: Análisis de los cargadores y transportistas
(2021)El món del transport està en constant evolució. El vaixells son cada cop més grans, els avions augmenten la seva capacitat y ara en el transport per carretera s’analitza la possibilitat de augmentar ... -
How Additive Manufacturing is shaping Global Supply Chains
(2021)La Manufactura Aditiva (MA), término desencadenado de la impresión 3D, está guiando al sector de la automoción, el cual es el primer inversor de la UE en I+D, hacia una industria más sostenible, ...