Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorVidal Peig, Teresa
dc.creatorCarmona Seixa, Víctor
dc.date2015
dc.date.accessioned2021-10-08T18:31:46Z
dc.date.available2021-10-08T18:31:46Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1560
dc.descriptionEn aquest projecte s'ha realitzat un canvi d'imatge de l'autoescola Miramar, amb la seva respectiva elaboració del manual de comunicació visual corporativa. També s'ha realitzat la planificació d'una campanya publicitària 360 graus. En la qual s'implementa el canvi d'imatge. Al llarg de tot el treball de final de grau, s'expliquen els diferents processos per poder resoldre els diferents objectius.
dc.formatapplication/pdf
dc.formatapplication/pdf
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversitat Politècnica de Catalunya
dc.rightsOpen Access
dc.subjectÀrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Imatge digital
dc.subjectVisual communication
dc.subjectImatge corporativa
dc.subjectComunicació visual
dc.titlePlan de imágen y comunicación audiovisual 360 grados Mirarmar
dc.typeBachelor thesis


Fitxers en aquest element

 
 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix