Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMartínez, Santos
dc.creatorBerenguer Ibar, Eric
dc.date2018
dc.date.accessioned2021-10-08T18:30:21Z
dc.date.available2021-10-08T18:30:21Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1523
dc.descriptionL'objecte d'aquest treball es basa en la investigació del so com a element narratiu en els videojocs. S'estudien i es contraposen diferents teories prèvies a aquesta, s'analitzen diferents referents tenint en compte el marc teòric i es posa en pràctica en un projecte un videojoc real. S'obtenen els resultats de la investigació i del cas pràctic, i es conclou de quina manera es pot interpretar el discurs narratiu en un videojoc.
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversitat Politècnica de Catalunya
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rightsOpen Access
dc.subjectÀrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Disseny de videojocs
dc.subjectVideo games
dc.subjectInvestigació del so
dc.subjectVideojocs -- Disseny -- TFG
dc.titleEl sonido como herramienta narrativa en los videojuegos
dc.typeBachelor thesis


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir