Show simple item record

dc.contributorMinguillón, David
dc.creatorZafra Torres, Xevi
dc.date2015
dc.date.accessioned2021-10-08T18:30:07Z
dc.date.available2021-10-08T18:30:07Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1514
dc.descriptionAquest projecte és un reflex de com s'apliquen uns coneixements i unes tècniques per emular i representar la tasca del Videojockey, una figura que té la capacitat de captar l'atenció d'un públic i de relacionar sons, música, moviments, o qualsevol altre element que puguem imaginar, amb una sèrie de representacions visuals que ajuden a crear sensacions i endinsar-nos més en aquest context creat per altres elements. Tot això ha estat portat a la pràctica partint d'uns coneixements pràcticament inexistents, fet genera que aquest treball també pugui ser utilitzat com a pauta per algú que busqui adquirir uns coneixements de com funciona o de que tracta el món del Videojockey, una figura moltes vegades desconeguda
dc.formatapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
dc.formatapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
dc.formatapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
dc.languagecat
dc.publisherUniversitat Politècnica de Catalunya
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rightsOpen Access
dc.subjectÀrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Vídeo digital
dc.subjectVideo art
dc.subjectVideoart
dc.subjectVideoart
dc.titleArt i tècnica en el món del videojockey
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

 
 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint