Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorMinguillón, David
dc.creatorZafra Torres, Xevi
dc.date2015
dc.date.accessioned2021-10-08T18:30:07Z
dc.date.available2021-10-08T18:30:07Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1514
dc.descriptionAquest projecte és un reflex de com s'apliquen uns coneixements i unes tècniques per emular i representar la tasca del Videojockey, una figura que té la capacitat de captar l'atenció d'un públic i de relacionar sons, música, moviments, o qualsevol altre element que puguem imaginar, amb una sèrie de representacions visuals que ajuden a crear sensacions i endinsar-nos més en aquest context creat per altres elements. Tot això ha estat portat a la pràctica partint d'uns coneixements pràcticament inexistents, fet genera que aquest treball també pugui ser utilitzat com a pauta per algú que busqui adquirir uns coneixements de com funciona o de que tracta el món del Videojockey, una figura moltes vegades desconeguda
dc.formatapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
dc.formatapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
dc.formatapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
dc.languagecat
dc.publisherUniversitat Politècnica de Catalunya
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rightsOpen Access
dc.subjectÀrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Vídeo digital
dc.subjectVideo art
dc.subjectVideoart
dc.subjectVideoart
dc.titleArt i tècnica en el món del videojockey
dc.typeBachelor thesis


Fitxers en aquest element

 
 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix