Show simple item record

dc.contributor.authorNúñez Vilaseca, Laia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2020-03-04T19:07:48Z
dc.date.available2020-03-04T19:07:48Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/126
dc.descriptionTreball fi de grau - Curs 2018-2019ca
dc.description.abstractAquest projecte dissenya una campanya de branded content per La Brava Beer, una marca de cervesa nascuda a la Costa Brava. L’estudi realitzat recau en els canvis que ha patit la comunicació comercial al llarg de la seva història. Del sorgiment de noves formes de publicitat se’n deriva una estreta relació entre publicitat, narrativa i emocions: la publicitat emocional. Són el canvi, el dinamisme i la capacitat d’adaptació el que fa del llenguatge publicitari quelcom immortal. Tanmateix l’assertivitat, l’empatia i la capacitat de comunicació fan del productor un bon gestor del projecte en tota la seva globalitat.ca
dc.format.extent218 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherPublicitat emocional, comunicació, campanyaca
dc.titleMarejol: Direcció d’una campanya de Branded Contentca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorTarragó Mussons, Anna


Files in this item

 
 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint