Listando por título
Mostrando ítems 357-376 de 1729
-
Creació d’una peça musical per una banda virtual a partir de la hibridació de tres gèneres musicals
(2018)Aquest treball té el principal objectiu de demostrar que tres gèneres musicals allunyats a nivell històric, cultural i en recursos musicals poden conviure en una sola peça musical, essent tots tres ... -
Creació d’una sessió musical en viu adaptada a les noves tendències de consum
(2022-06)El propòsit d’aquest treball és estudiar com ha evolucionat la indústria musical i la forma de consumir música al llarg de les dues últimes dècades, per tal de poder dur a terme un anàlisi del panorama ... -
Creació i desenvolupament d’una aplicació interactiva en línia a través de l’API de Discord
(2023)Discord és una aplicació per a parlar amb altres usuaris que permet crear jocs senzills o eines on el seu principal mètode d’interacció és mitjançant text. L’objectiu del treball ha sigut experimentar ... -
Creació i organització d'un 3X3 d’hoquei patins solidari, saludable i sostenible
(2022)Objectiu: Programar un 3x3 d’hoquei patins a la província de Girona per donar visibilitat a l’esport, fent que al mateix temps sigui una jornada festiva, solidària, saludable i sostenible. Introducció: ... -
Creació, producció i realització d’un espot per a la marca de roba Aura Mulier
(2021)En un món on les marques competeixen per perdurar en la memòria dels consumidors, la publicitat busca la manera de transmetre els valors d‟aquestes aportant significat als seus clients. En aquest ... -
Creación de escenas 3D a partir de un estudio del miedo
(2022)Al llarg de la Història, la por ha estat present en diferents arts, com al Cinema, la Literatura, la Música o la Pintura. Plasmar i generar emocions en l'espectador forma part de l'art, per la qual cosa, ... -
Creación de identidad visual y diseño de página web para un comercio local
(2022-06)En aquest treball de final de grau s’ha ajudat a millorar la visibilitat d’una fruiteria de Barcelona, que, a més de vendre fruita i verdura als habitants del barri, proporciona serveis de distribució a ... -
Creación de imágen de marca para la ciudad de Santa Coloma de Santa Coloma de Gramanet
(2022-06)Aquest treball neix de la necessitat d'oferir una nova imatge de la Ciutat de Santa Coloma de Gramenet. D'oferir als seus habitants un element identificatiu que els faci sentir orgullosos de la seva ... -
Creación de la banda sonora de un videojuego
(2022-06)En aquest projecte, es duu a terme el desenvolupament, la composició i la producció d’una peça musical del gènere chiptune, que formarà part de la banda sonora del videojoc Soccer Legends. Aquest ... -
Creación de la banda sonora para un documental de montaña
(2021)En el present treball es busca la manera de fer una banda sonora específica per a un documental de muntanya, on salin representats diversos esports que practica una protagonista a La Cerdanya. A partir ... -
Creación de mapas procedimentales 2D
(2021)En aquest projecte s’estudien i analitzen diverses tècniques de generació procedimental de contingut, per posteriorment crear implementacions bàsiques d’algunes d’elles. L’objectiu és desenvolupar un ... -
Creación de Personajes 3D con inspiración en el Mito de Heracles y los 12 Trabajos
(2022)La mitologia grega és una temàtica que ha estat tractada repetidament en l'àmbit del videojoc com una cosa cèntrica i estètica. Aquest treball tracta de produir un set de 5 personatges 3D per a videojocs ... -
Creación de un 4X por turnos simultáneos para móvil
(2022)Els videojocs del gènere de l'estratègia han estat desplaçats a un nínxol al llarg dels anys. El subgènere dels 4X (Explore, Expand, Exploit and Exterminate) són jocs especialment complexos que ... -
Creación de un anuncio publicitario mediante audio binaural
(2020)Aquest treball tracta sobre l’àudio binaural. Del seu origen, de les tècniques utilitzades per la seva creació, de les seves aplicacions i del seu potencial per a la seva implementació en l’actualitat. ... -
Creación de un decálogo para el diseño y desarrollo de niveles musicales
(2022)Molts títols independents han dirigit els seus esforços a dissenyar videojocs en què la música exerceix com a punt neuràlgic de l'experiència de joc. Com que és un paradigma de disseny experimental i ... -
Creación de un e-commerce de venta de gorras: Hilemon
(2021)El objetivo principal de este proyecto es estudiar y desarrollar un plan de negocio para el lanzamiento de Hilemon, un e-commerce enfocado en el sector retail, especializado en la venta de gorras. Después ... -
Creación de un entorno: La casa japonesa en tiempos de Edo y el Ukiyo-e
(2021)La proposta de treball consisteix en la creació d’una experiència 3D sobre el període Edo que mostra una casa i els elements característics de l’art per excel·lència de l’època, el ukiyo-e. Mitjançant ... -
Creación de un escenario 3D basado en el mito del Vampiro
(2021)L’arquetip de vampir més conegut mundialment es l’heretat a partir del Dracula de Bram Stoker, no obstant, aquest ha de provindrà un èsser anterior. Aquest treball té com objectiu l’estudiar l’evolució ...