Listando por fecha de publicación
Mostrando ítems 201-220 de 1729
-
Análisis y estudio de las metodologías ágiles: propuesta híper-ágil para estudios indie
(2019)Les metodologies àgils són unes de les eines més importants a tenir en compte en el desenvolupament de videojocs. Disposar d'una ajuda que resolgui els conflictes de l'equip i faci que aquest vagi en ... -
iGcast: la viabilitat d'una ficció radiofònica exclusiva per Instagram
(2019)iGcast és la paraula que es fa servir per denominar una ficció radiofònica exclusiva per la xarxa social d’Instagram. En les pàgines d’aquest projecte es podrà anar llegint sobre el mateix medi de la ... -
Preproducción de una biblia transmedia
(2019)En el present treball es va a estudiar el transmèdia a partir d'una sèrie. L'objectiu és saber que conseqüències ha tingut el transmedia en el moment de produir un producte audiovisual, tots els nous ... -
Diseño de un videojuego tipo RTS asimétrico
(2019)El principal objectiu d'aquest projecte és dissenyar un videojoc tipus RTS amb equips asimètrics per a PC ambientat en un món de fantasia. Per a aquesta comesa, es realitzarà una anàlisi dels referents ... -
Estudio y diseño de un tunel de viento para aplicaciones didácticas
(2019)El present projecte realitza l’estudi i diseny d’un prototip de tunel de vent tipus subsónic per aplicacions educatives mitjançant l’ús de programes informàtics de dinàmica de fluids computacional. L’objectiu ... -
La Nave A 122: prototipatge del webdoc sobre la història de SEAT
(2019)Aquest treball de final de grau té la intenció d'arribar al resultat d'obtenir un prototip d'un documental interactiu sobre la història de SEAT. Per aquest motiu s'ha investigat la història de la ... -
Captura y sonorización del cortometraje Ínfima
(2019)Aquest projecte es basa en l'estudi teòric i la realització pràctica de la sonorització d'un curtmetratge de suspens. S'apliquen recursos a nivell sonor que pretenen intensificar determinades sensacions ... -
Implementació d’un editor de Behaviour Trees a Unity Engine
(2019)Aquest treball es centra en la implementació d’un editor gràfic d’arbres de comportament per al programa Unity Engine. Al llarg de la tesis es mostra l’estat de l’art d’aquest sistema de presa de decisions ... -
L’evolució de la interacció en la realitat mixta
(2019)Aquest treball té com a principal objectiu estudiar la situació actual i evolució de la realitat mixta (MR) així com realitzar una proposta de millora per als futurs videojocs de MR. Per a fer-ho possible, ... -
El posthumor: anàlisi d'una mutació: realització d’un guió literari a partir de les característiques del posthumor i el fals documental
(2019)Aquest treball reflexiona sobre la significació de l’humor, més concretament en l’anomenat posthumor i el fals documental. A través de la investigació i l’anàlisi d’algunes de les obres més representatives ... -
Modelatge de personatges 3D basat en el món de la Flor i el Salze
(2019)Aquest treball vol donar a conèixer el misteriós món de la Flor i el Salze gràcies a una sèrie de models 3D de personatges d’un possible videojoc MOBA. El principal objectiu és deixar de confondre les ... -
Marejol: muntatge
(2019)El present projecte contempla part del procés de postproducció d’un espot elaborat per La Brava, una marca de cerveses nascuda a la Costa Brava. L’especialització del treball recau en el muntatge de ... -
Recol·lecció de constants d’infermeria per a pacients ingressats
(2019)Les tecnologies de la informació i comunicacions (TIC) aplicades al món professional sanitari són cada cop més freqüents. Aquest projecte s’ha format a partir de la necessitat de digitalitzar la presa ... -
Influència dels canvis sociodemogràfics i del nou calendari vacunal en la incidència de l'hepatitis A al Barcelonès Nord-Maresme
(2019)Analitzar la incidència d’hepatitis A al Barcelonès Nord - Maresme i els factors de risc als que s’associa. -
Càrrega i control de moviment amb seguretat aplicada: “Scorbot studio 2.0”
(2019)Aquest projecte sorgeix de la pròpia iniciativa de treballar amb una mecànica controlada per diferents elements d’Allen-Bradley que hi ha en un dels laboratoris del Tecnocampus. Partint com a base de ... -
The transparency of CSUC member university libraries
(Library Management. 2019;40(8/9):558-569, 2019)Purpose: The purpose of this paper is to analyse the level of transparency of the libraries of Catalan universities that are members of the Consortium of University Services of Catalonia (CSUC). Desi ... -
Memòria 2018-2019
(2019)Descripció de les diferents activitats acadèmiques i empresarials del curs 2018-2019. -
Cómo afrontar el envejecimiento de forma saludable: cambios y oportunidades
(Aquichan. 2019;19(1):e1915, 2019-02-27)Objetivo: conocer las características sociodemográficas de las personas adultas mayores (60-70 años) de la población de Mataró (Barcelona) y su relación con el grado de conocimientos y las necesidades ... -
Jóvenes y videojuegos. Percepciones sobre su tratamiento informativo en los medios de comunicación
(Estudios sobre el Mensaje Periodístico. 2019;25(1):129-145, 2019-03-20)Los videojuegos se han convertido en una potente industria que goza ya de más de medio siglo de implantación en nuestra sociedad, siendo los jóvenes los que más participan en el juego digital. Esta ...