Browsing by Title
Now showing items 926-945 of 1729
-
El impacto de un programa de televisión gastronómico en un restaurante
(2022)El món de la televisió és molt heterogeni i ofereix diversitat de continguts, com els relacionats amb la gastronomia, amb la finalitat de captar l'atenció dels seus espectadors. És tal el seu potencial, ... -
Impacto del COVID en la Logística y los Negocios Marítimos
(2022-06)Aquest document es basa en una investigació sobre l'impacte de la COVID19 a la logística i els negocis marítims. Amb la finalitat de poder aportar informació fidedigna s'ha optat per recursos bibliogràfics ... -
Implementació d'un sistema de gestió de la qualitat.
(2018)El propòsit del present projecte és estudiar i plantejar les accions que s’han de realitzar per a la implementació d’un sistema de gestió de la qualitat en una empresa. El sistema s’ha dissenyat segons ... -
Implementació de reconeixement d'imatge a un robot
(2021)El present projecte tracta del desenvolupament d’una aplicació de reconeixement d’imatge mitjançant l’ús d’un model de xarxa neuronal entrenat fent servir tècniques de Transfer Learning. El model ha ... -
Implementació d’un editor de Behaviour Trees a Unity Engine
(2019)Aquest treball es centra en la implementació d’un editor gràfic d’arbres de comportament per al programa Unity Engine. Al llarg de la tesis es mostra l’estat de l’art d’aquest sistema de presa de decisions ... -
Implementació d’un sistema de narrativa procedimental: Basat en el model de segmentació del usuari en videojocs roguelike
(2021)Aquest treball té com a objectiu principal la creació d’un projecte que treballi a fons la narrativa procedimental, alhora que d’altres elements aleatoris i algorítmics. Mitjançant un petit videojoc ... -
Implementació d’una IA basada en Machine Learning: Implementació d'un agent que aprèn a jugar a l'Snake amb l'ús d'aprenentatge per reforç
(2021)En aquest projecte s’explora la implementació de l’algorisme Deep Q-Learning desenvolupat per DeepMind amb l’objectiu que un agent aconsegueixi jugar a l’Snake de forma òptima. Es fa ús de llibreries ... -
Implementación de modelo de ecommerce y propuesta de mejora
(2022)El mundo ha estado dando pasos agigantados hacia la globalización de las comunicaciones, hecho que ha sido potenciado por el COVID-19 con un efecto precipitante desencadenando un crecimiento sustancial ... -
Implementación de técnicas para guiar al jugador en niveles 3D
(2021)La forma de guiar als jugadors pels espais 3D dels videojocs es de gran importància pels dissenyadors de nivells. Es per això, que l’objectiu d’aquest treball es fer una investigació sobre les múltiples ... -
Implementación de un prototipo basado en la ambientación dinámica sonora
(2021)Aquest projecte es basa en la creació d’un prototip de videojoc utilitzant Unity centrat en diferents mecàniques que girin entorn a un sistema d’ambientació sonora dinàmica, documentada prèviament ... -
Implementación de un servicio de fisioterapia para los trabajadores de Mercadona
(2022)MercaFisio es un proyecto de fisioterapia creado para la intervención e implementación del mismo en una organización determinada, en este caso Mercadona S.A. A raíz que en los últimos años ha aumentado ... -
Implementación de una inteligencia artificial basada en utilidad en Unity Engine
(2021)Una llibreria acompanyada d’una interfície gràfica que permet la creació i edició d’intel·ligència artificial basada en utilitat a UnityEngine. Al llarg d’aquest treball s’exposen els conceptes teòrics ... -
Implementación de una solución de Diskless Workstations para empresas
(2022)Aquest projecte se centra en el desenvolupament d'una solució integral que permeti a augmentar l'eficiència energètica, disminuir la despesa en manteniment, i augmentar la fiabilitat dels ordinadors ... -
Implementación del E-Commerce Jappy Products
(2022)“Jappy” nace de encontrar una oportunidad en el mercado del sextech en Perú, el cual no se encuentra del todo desarrollado en una etapa de desarrollo -
Implementation of a vulnerability analysis service of public hosts with SaaS modality
(2022)Actualment gairebé totes les empreses basen els seus models de negoci en aplicacions web i serveis en línia. Aquests serveis són públics per a tothom, inclosos els agents maliciosos que poden atacar ... -
La importancia de las habilidades psicoemocionales en el personal de enfermería como principal factor protector del estrés: una revisión de la literatura
(2022)Introducción: El estrés se define como un sistema de alerta biológico que nos prepara para afrontar la incertidumbre de las situaciones desconocidas. El estrés laboral y el síndrome del burnout (SB) ...