Visualitzant per títol
Ara mostrant els elements 449-468 de 1729
-
Desenvolupament d'una aplicació web per aprendre processing
(2019)Aquest treball té per objectiu fer una aplicació web per tal d’ajudar a aquelles persones sense cap coneixement previ del llenguatge de programació informàtica que vulguin aprendre a programar utilitzant ... -
Desenvolupament d'una app per a gestionar la comunicació d'una organització
(2019)L’objectiu d’aquest projecte consisteix en desenvolupar una plataforma que permet millorar els sistemes actuals d’intercanvi d’informació dins d’organitzacions, deixant de banda així les aplicacions de ... -
Desenvolupament d’un framework per generar edificacions procedimentalment basat en gramàtiques
(2023)L’objectiu d’aquest treball és desenvolupar un framework per al motor Unity que permeti a l’usuari crear i modificar edificacions a partir d’un model generatiu basat en gramàtiques. Juntament amb una ... -
Desenvolupament d’una aplicació mòbil de lectures conjuntes
(2023)L’objectiu d’aquest projecte és dissenyar i desenvolupar una aplicació mòbil que permeti a l’usuari compartir opinions i comentaris, amb altres usuaris, que van sorgint durant la lectura d’un llibre. ... -
Desenvolupament d’una APP orientada a l’oci nocturn
(2023)Aquest projecte consisteix en el desenvolupament d'una aplicació multiplataforma utilitzant ReactNative com a llenguatge de programació, alhora d'altres eines de desenvolupament com Expo i ... -
Desenvolupament d’una eina per a la producció de jocs RPG a Unity
(2022)Aquest projecte explora la implementació d’una eina per desenvolupar videojocs del gènere RPG de forma ràpida, fàcil i efectiva dins el motor gràfic Unity utilitzant C# i la tecnologia UI Toolkit d’Unity. -
Desenvolupament d’una eina per la creació de controladors per combats Souls-like
(2023)Aquest treball consisteix a crear una eina, pensada per a dissenyadors, que permeti crear i personalitzar un controlador de personatge en tercera persona amb mecàniques de combat per a ... -
Desenvolupament full stack de plataforma software web i/o app en l'àmbit del reciclatge remunerat d'envasos
(2023)El projecte té com a objectiu desenvolupar una plataforma com a mínim producte viable per al reciclatge remunerat d'envasos per als clients i administradors de supermercats. La plataforma ... -
Desenvolupament professional: Projecte de millora a la unitat funcional de mama
(2021)El càncer de mama és un dels tipus de càncer més freqüents a la dona i a la vegada més mortal (representa el 11.6% de les morts totals en dones a tot el món durant l’any 2018). La Unitat Funcional de ... -
Design and configuration of a network infraestructure for videogame events
(2018)La realització d’aquest projecte es basa en l’estudi teòric de l’estat de l’art en configuracions de xarxa útils pel món dels videojocs i la proposta d’un cas pràctic pel seu estudi i la presentació i ... -
Desigualtats socioeconòmiques i inequitats en salut mental en la població adulta de Colòmbia
(2023)L'objectiu general de l'estudi ha estat l'anàlisi inferencial, de manera transversal, de l'impacte de les desigualtats socials en relació amb l'àmbit de la salut mental en la població adulta de Colòmbia. ... -
El desmantellament dels vaixells i la corba ambiental de Kuznets
(2022-06)L’increment del trànsit marítim en les últimes dècades ha anat acompanyat d’un increment en el nombre de vaixells desmantellats. Històricament, aquests vaixells s’han desmantellat en països en vies ... -
Desnéixer: La història d’en Gabriel. Un documental sobre el procés de dol que pateix una família con mor un infant
(2022-06)Desnacer és un documental que mostra el dol de la família Salguero Pérez davant la mort del Gabriel, un familiar que va morir de càncer als sis anys. Amb aquest Treball de final de grau ,es pretén ... -
La despossessió de dades d'usuaris i la privacitat en l'ús de videojocs: el cas de Steam
(BiD: textos universitaris de biblioteconomia i documentació. 2018 Des;(41), 2018-12)Objectius: analitzar la percepció de la comunitat d'usuaris de videojocs a la plataforma Steam davant la modificació de polítiques de privacitat i la seva repercussió en l'ecosistema econòmic i ... -
Después de la tormenta: Creación de un escenario 3D después del ritual del Águila de Sangre en Islandia
(2022)El propòsit d'aquest treball consisteix a crear un entorn 3D localitzat a l'època vikinga. S'explicarà una història sobre la realització d'un sacrifici en un petit assentament d'Islàndia. A través de ... -
Destination Branding: formes de valorar una marca turística
(2021)A dia d’avui manca el càlcul quantitatiu d’una marca turística. És per això, que l’objectiu de l’estudi tracta sobre l’obtenció d’una valoració monetària de la Marca Turística de Catalunya a partir ... -
DeTenSports: La Innovación en el tenis
(2021)El proyecto “DeTenSports” consiste en una agencia intermediaria que se dedica a crear packs de servicios entorno al mundo del tenis. Proporciona servicio de clubes o academias de tenis, alojamiento y ... -
Determinantes del éxito en la industria musical
(2022)Aquest treball presenta l'estudi de l'èxit musical en l'actualitat mesurat sota les variables de Talent, les característiques dels artistes, la seva trajectòria i la promoció d'aquests. L'estudi ...