Visualitzant per títol
Ara mostrant els elements 377-396 de 1729
-
Creación de un gimnasio para la tercera edad - Seniorsgym S.L
(2022)Amb el projecte emprenedor actual, el principal objectiu és veure la viabilitat sobre l'obertura d'un gimnàs dirigit per a la gent gran, Seniorsgym. El gimnàs ofereix un servei bo i especialitzat per ... -
Creación de un modelo de reporting con Power BI para el departamento de Marketing de Aglaia Consulting
(2022-06)En aquest projecte d’intervenció es persegueix crear un model de reporting amb Power BI pel departament de Marketing d’Aglaia Consulting. L’objectiu es poder recopilar tota la informació que genera ... -
Creación de un protocolo de screening en futbolistas profesionales masculinos para detectar factores de riesgo de lesión muscular y establecer un plan preventivo individual
(2023)El fútbol es uno de los deportes más practicados y estudiados del mundo, sin embargo, la prevalencia de lesiones se mantiene constante durante los últimos años, incluso aumentando en algunos tipos de ... -
Creación de un prototipo de serious game sobre la gestión de diabetes tipo 1
(2022)L'objectiu principal d'aquest treball va ser dissenyar i prototipar un serious game per a dispositius mòbils Android que expliqués com és la gestió d'un cas de diabetis mellitus tipus 1. Per fer-ho, es ... -
Creación de un serious game en realidad virtual para la formación en prevención de riesgos laborales de trabajadores de la construcción
(2022)Aquest projecte té com a fi el desenvolupament d'un videojoc serious game per a la formació de treballadors recent incorporats al sector de la construcció. Per això és fonamental fer un estudi sobre la ... -
Creación de un servicio de cuidados enfermeros en la gestión de la imagen corporal: Trabajo de desarrollo profesional
(2023)Antecedentes e Introducción: El concepto del cuidado enfermero ha ido evolucionando, adaptándose a las nuevas necesidades de la población, surgiendo así, los cuidados de la imagen corporal que, actualmente, ... -
Creación de un sistema de redacción automatizado de cursos clínicos sanitarios: eficiente, accesible y eficaz
(2022)Introducción El mundo en el que vivimos avanza tecnológicamente a pasos agigantados, es por ello que nosotros como futuros profesionales de la salud, tenemos que intentar adaptarnos a las nuevas ... -
Creación de un videojuego de mánager online de un club deportivo
(2022)En aquest treball s'explora la plataforma PlayFab que permet la creació d'un videojoc en línia en el motor de Unity. Per això, es duu a terme la investigació del desenvolupament de diferents jocs de ... -
Creación de un videojuego Roguelike: Diseño, prototipo y análisis de la experiencia de usuario de un juego compuesto por mecánicas de acción y una arena de combate
(2021)Aquest treball presenta la creació d'un disseny de videojoc inspirat en elements característics del subgènere Roguelike i la combinació de components de diferents gèneres. Per assolir aquest objectiu, ... -
Creación de una Biblia de animación: Basada en la historia samurái japonesa, en formato de serie anime
(2021)Aquest projecte es basa en la creació i desenvolupament d'una bíblia d'animació, fonamentada en el format anime, tenint com a base la història i art tradicional japonès. Per a la seva elaboració es ... -
Creación de una empresa importadora de productos estéticos
(2022)La búsqueda de la belleza y estética se remonta desde nuestros orígenes, esta búsqueda de lograr una simetría se puede verificar en el tallado del bifaz, hasta los tratamientos estéticos de última ... -
Creación de una plataforma de inversión
(2022)Aquest document és un treball de fi de grau realitzat per Ian Baño i Iker Tam, estudiants de la Doble Titulació d'Administració d'empreses i gestió de la innovació i Màrqueting i comunitats digitals del ... -
La creación de una presencia digital para Bordados A.S.T.
(2022-06)Actualment, la gran majoria de negocis s'estan digitalitzant per a poder arribar al màxim públic objectiu possible i augmentar els seus resultats. És per això que en aquest treball s'ha realitzat una ... -
Creación de una visual vertical slice: Dalca, la otra cara del circo
(2019)Aquest TFG pretén plasmar el procés a seguir per a la creació d’una proposta artística d’una forma estudiada, consistent i versemblant per a un videojoc. El treball culmina en la presentació d’una ... -
Creación de una visual vertical Slice: El descubrimiento del joven faraón
(2021)Aquest TFG intenta mimetitzar el procés artístic i de desenvolupament d'una creació artista. Culminat en una reinterpretació lliure basada en una investigació de l'descobrint de la tomba de Tutankamon ... -
Creación del Campus de Balonmano Playa ARHS: Intervención en una organización
(2022)El balonmano playa es un deporte moderno cuya práctica está en auge. España es una potencia mundial en esta modalidad deportiva y la comarca del Vallès Oriental tiene una fuerte tradición arraigada. ... -
Creación del concept art de un videojuego RPG AA/AAA: Basado en el Modernismo catalán
(2021)Aquest TFG pretén definir una proposta artística per a un videojoc, basant-se en el Modernisme català. Per dur-ho a terme, s’estudiaran el concept art i el Modernisme des dels seus diferents àmbits i ...