Visualitzant per data de publicació
Ara mostrant els elements 261-280 de 1729
-
The algorithms is not my boss anymore: technological appropriation and (new) media strategies in Riders x Derechos and Mensakas
(Contracampo: Brazilian Journal of Communication. 2020;39(1):65-83, 2020)This paper studies how a group of delivery workers in Barcelona were able to organize a successful traditional and a social media strategy in order to claim for their rights as waged workers. They ... -
Producció de sis instrumentals de lofi hip-hop a partir de la tècnica del sampling
(2020)Aquest projecte consisteix en la producció de sis instrumentals de lofi hip-hop a través de la tècnica del sampling. Per conèixer en profunditat aspectes essencials que caracteritzen la producció de ... -
Overconfidence and decision-making in Financial Markets
(2020)This study aims to expand the knowledge of the effects of overconfidence on decision-making in financial markets. Particularly, on the effects of overconfidence levels in general knowledge question and ... -
La Identitat Corporativa com a estratègia per a l’empresa SMI 2000
(2020)L’objectiu d’aquest projecte d’intervenció és la creació d’una nova identitat corporativa per a l’empresa SMI 2000, renovada, adequada als seus valors i així aconseguir comunicar amb la imatge tot el ... -
Happiness and Social Network Sites: are people learning how to use SNS’s in order to increase their happiness?
(2020)A causa de el creixent ús de les xarxes socials els individus s'enfronten a una nova variable que afecta les seves relacions interpersonals i, per tant, a la seva felicitat. Mitjançant les dades ... -
El personatge homosexual masculí a les teen sèries
(2020)Aquest projecte explora la integració dels personatges LGBT en les sèries juvenils, en concret els personatges homosexuals masculins. L'objectiu principal és analitzar la representació de la figura ... -
Crec coliving al Maresme: projecte emprenedor
(2020)El projecte té com a finalitat proporcionar una nova línia de negoci a la, ja existent, empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines compartides a Barcelona i ... -
Satisfacción de las graduadas de enfermería del TecnoCampus con la formación recibida y su incorporación al mundo laboral
(2020)Objetivo: Conocer la satisfacción de las graduadas del TecnoCampus Mataró en los años 2016, 2017 y 2018 sobre la formación académica recibida y las características de su incorporación al mundo labor ... -
Plan de marketing Orbis Guides
(2020)Orbis Guides és una idea de negoci innovadora que pretén digitalitzar el sector de les guies de viatge i introduir-se al mercat com a principal guia de viatge de la ciutat de Barcelona. L'objectiu ... -
Creación de un anuncio publicitario mediante audio binaural
(2020)Aquest treball tracta sobre l’àudio binaural. Del seu origen, de les tècniques utilitzades per la seva creació, de les seves aplicacions i del seu potencial per a la seva implementació en l’actualitat. ... -
Fashioner, el teu comparador de preus de moda
(2020)Als usuaris els hi encanten els comparadors de preus. Qui vol haver de navegar per 20 webs a Internet durant hores comparant preus quan en un sol web pots trobar el millor preu o el producte que millor ... -
Experimentación con BCI (Brain Computer Interface)
(2020)En aquest projecte es pretén experimentar les nocions bàsiques del BCI (Brain Computer Interface) aconseguint moviment a un cotxe robot realitzat amb Arduino mitjançant ordres únicament realitzades a ... -
Anàlisi de l'evolució de l'arquetip de la femme fatale
(2020)El present treball consisteix en la realització d’una anàlisi fílmica mitjançant la qual es pot observar la possible evolució de l’arquetip de la femme fatale, molt concurrent en el cinema negre. Per ... -
¿Por qué los turistas deciden visitar un destino turístico?
(2020)La motivació del turista i l’elecció de la destinació són conceptes difícils d’analitzar a causa de la gran quantitat de factors que influeixen en ells. Per això, l’estímul d’aquest estudi és analitzar ... -
Tractament dels trastorns mentals al gènere documental
(2020)L’objectiu principal del present treball és analitzar la representació dels trastorns mentals al gènere documental a partir de la teoria del framing o enquadrament mediàtic. La metodologia per portar-ho ... -
Connecting Start-ups: Pla de Màrqueting
(2020)Es presenta Pla de Màrqueting per al projecte emprenedor Connecting Start-ups: Innovació Oberta entre Corporates i start-ups. Es detalla el procés de captació de clients, proveïdors i aliats clau a ... -
Abordatge infermer del pacient amb epidermòlisis bullosa
(2020)Introducció:La Epidermòlisis Bullosa és una malaltia genètica, poc freqüent i actualment sense cura. Aquesta malaltia es caracteritza per l’extrema fragilitat cutània, produint l’aparició de butllofes ... -
El Niu Cooperativa: una proposta d’allotjament rural
(2020)El present projecte consisteix en l’estudi de la viabilitat de la creació d’una cooperativa d’allotjament turístic rural a Vallbona de les Monges (l’Urgell, Lleida), mitjançant la realització d’un pla ... -
Noves tendències per la contractació d'allotjaments turístics: anàlisi de tipologies per les destinacions Calella i Santa Susanna
(2020)Amb l’objectiu d’obtenir dades sobre com és el turista, com i qui organitza la seva estada, els percentatges d’establiments que prefereix i finalment tria juntament amb les dues hipòtesis del projecte ... -
Optimització de la xarxa de distribució a Europa d'un fabricant automobilístic
(2020)La finalitat d’aquest projecte d’intervenció és realitzar un estudi de costos de distribució d’un fabricant de vehicles acabats, oferint diferents alternatives en base a l’esquema actual. S’estableix, ...