TECNOCAMPUS: Envíos recientes
Mostrando ítems 1521-1540 de 1786
-
Creación y diseño de la identidad corporativa de la marca “Mimosa”
(2020-07-13)Aquest projecte té com a objectius principals, crear una marca artesanal de joies des de zero i plasmar els seus valors en una identitat corporativa consistent. En el projecte es treballen totes les ... -
La producció del documental d'automobilisme
(2020)El present Treball Final de Grau tracta sobre la producció d’un documental d’automobilisme, on s’estudia que és la producció, les tasques, les eines, les qualitats i els professionals de la producció ... -
Anàlisi de la música de Harry Potter i la Pedra Filosofal
(2020)L’objectiu principal del treball consisteix a realitzar una anàlisi de la música de la pel·lícula Harry Potter i la Pedra Filosofal (C. Columbus, 2001). Per tal de dur-lo a terme, s’estudia el mètode ... -
Análisis y reinterpretación del rol de la mujer en la publicidad fotográfica del S.XXI
(2020)En aquest projecte s'analitza el rol de la dona en la publicitat fotogràfica del segle XX, partint de la base de què es tracta d'una publicitat sexista que manté els rols de gènere tradicionals i ... -
Anàlisi de la responsabilitat social corporativa aplicada als espots televisius
(2020-07-10)El present treball consisteix en la investigació de la influència de la Responsabilitat Social Corporativa al món de la comunicació i la publicitat de les empreses. En aquest treball s’analitza l’evolució ... -
Miralls: Creació d’un projecte fotogràfic
(2020)El present projecte es basa en el coneixement i desenvolupament de les fases de creació d’un projecte fotogràfic, per donar pas a la realització d’un foto llibre anomenat Reflexos de Lo invisible. En ... -
Desconstruint el so Foley: Anàlisi de l’impacte de l’art del Foley al significat de les pel·lícules de ciència-ficció: el cas de Dennie Thorpe
(2020)En aquest treball de Fi de Grau es duu a terme una anàlisi exhaustiva de l’art del Foley, oferint la base necessària per entendre què és i com es tracta. En el marc teòric es defineixen els conceptes ... -
Avión Rojo: Adaptación de una obra clásica a guion de cortometraje en el mundo contemporáneo
(2020-07-11)L'objectiu del projecte és crear una adaptació d'El petit príncep (2014) a guió de curtmetratge contemporani, això s'aconsegueix adaptant alguns dels temes, idees i personatges de l'obra, mantenint ... -
Tractament dels trastorns mentals al gènere documental
(2020)L’objectiu principal del present treball és analitzar la representació dels trastorns mentals al gènere documental a partir de la teoria del framing o enquadrament mediàtic. La metodologia per portar-ho ... -
Avión Rojo: Preproducción para la dirección de un cortometraje con estética del cine independiente que adapta un cuento infantil
(2020-07-10)En aquest projecte es dissenya l’estètica cinematogràfica d’un curtmetratge propi del cinema independent europeu que, alhora, adapta una obra literària infantil a un públic adult. La investigació ... -
Análisis de los personajes humanos en películas Pixar: Aplicación de los resultados obtenidos a la creación de un personaje 3D propio con las características de la productora
(2020)En el present treball s'ha analitzat i investigat els personatges humans de la productora d'animació Pixar. Per a això s'ha creat un mètode d'anàlisi propi que permet extreure informació dels personatges ... -
Denbora Eskultorea: desarrollo creativo de un documental
(2020)El present treball realitza la ideació i el desenvolupament d’un curtmetratge documental sobre l’artista Juan Gorriti. L’estudi teòric se centra en les formes documentals que fan una representació de ... -
Solidarity march: event organization and other editions’ improvements
(2020)Avui dia, el món de l’organització de curses està saturat. Citant l’article El gran negoci de les carreres populars: a on van a parar els diners: “A Espanya, se celebren prop de 4.000 curses a l’any, ... -
Elaboració d'un pla estratègic de turisme sostenible a la Costa Brava
(2020)La Costa Brava és un dels territoris amb més atractiu turístic, tant nacional com internacional, de tota Catalunya. Es tracta d’una destinació amb una gran riquesa patrimonial, però a causa de l’alta ... -
El Niu Cooperativa: una proposta d’allotjament rural
(2020)El present projecte consisteix en l’estudi de la viabilitat de la creació d’una cooperativa d’allotjament turístic rural a Vallbona de les Monges (l’Urgell, Lleida), mitjançant la realització d’un pla ... -
Growtrip: creació d’una agència online de viatges educatius per universitaris
(2020)El document presenta el pla d’empresa de GROWTRIP, una agència de viatges online enfocada en oferir experiències personalitzades als universitaris segons el seu àmbit d’estudi. L’empresa pretén cobrir ... -
Crec coliving al Maresme: projecte pla de màrqueting
(2020)L’objectiu d’aquest projecte és, a més de diversificar el mercat, ampliar el públic a qui va actualment dirigit l’empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines ... -
La robotització de les recepcions hoteleres
(2020)Davant d’una era plena de tecnologia, en tots els sectors i en tots els serveis. El turisme no podia ser menys i es per això que ja s’han vist moltes aplicacions tecnològiques relacionades. Se’n troben ... -
Last travel: creación de una agencia de viajes online
(2020)Last travel sorgeix al mercat turístic com una nova agencia de viatges online especialitzada en un target innovador, el dels comiats de solters i solteres. Es pretén acompanyar al client durant tot ... -
¿Por qué los turistas deciden visitar un destino turístico?
(2020)La motivació del turista i l’elecció de la destinació són conceptes difícils d’analitzar a causa de la gran quantitat de factors que influeixen en ells. Per això, l’estímul d’aquest estudi és analitzar ...