TECNOCAMPUS: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 961-980 de 1948
-
Avaluació del model al pacient crònic complex o amb malaltia crònica avançada des de la primària
(2016)En situacions on conviu la situació de fragilitat, dependència i cronicitat es requereix un abordatge compartit entre l’atenció sanitària i social, sota un model d’atenció integrada, per donar resposta ... -
Gamificació de la viquipèdia: Millorar l'estat de salut de la comunitat en les 310 edicions lingüístiques
(2021)Utilitzant una metodologia per ludificar software, es busca millorar el cicle de vida dels nous editors de la Viquipèdia: l’augment de la retenció, participació i evitar l’abandonament. Considerant ... -
Creación del concept art de un videojuego RPG AA/AAA: Basado en el Modernismo catalán
(2021)Aquest TFG pretén definir una proposta artística per a un videojoc, basant-se en el Modernisme català. Per dur-ho a terme, s’estudiaran el concept art i el Modernisme des dels seus diferents àmbits i ... -
Creación de una visual vertical Slice: El descubrimiento del joven faraón
(2021)Aquest TFG intenta mimetitzar el procés artístic i de desenvolupament d'una creació artista. Culminat en una reinterpretació lliure basada en una investigació de l'descobrint de la tomba de Tutankamon ... -
Anàlisi i demostració de la connexió d’una base de dades amb Unity
(2021)L’objectiu d’aquest projecte és analitzar i realitzar la connexió d’una base de dades situada en un servidor extern amb un videojoc en fase prototip desenvolupat amb el motor de jocs Unity. De totes ... -
Creación de un escenario 3D basado en el mito del Vampiro
(2021)L’arquetip de vampir més conegut mundialment es l’heretat a partir del Dracula de Bram Stoker, no obstant, aquest ha de provindrà un èsser anterior. Aquest treball té com objectiu l’estudiar l’evolució ... -
Implementació d’un sistema de narrativa procedimental: Basat en el model de segmentació del usuari en videojocs roguelike
(2021)Aquest treball té com a objectiu principal la creació d’un projecte que treballi a fons la narrativa procedimental, alhora que d’altres elements aleatoris i algorítmics. Mitjançant un petit videojoc ... -
Dispositivos de proyección volumétrica aplicados al juego multijugador local
(2021)Aquest treball d’investigació fa un apropament al disseny i desenvolupament d’aplicacions enfocades a l’entreteniment interactiu sota el suport dels dispositius de projecció volumètrica. L’objectiu ... -
Creación de mapas procedimentales 2D
(2021)En aquest projecte s’estudien i analitzen diverses tècniques de generació procedimental de contingut, per posteriorment crear implementacions bàsiques d’algunes d’elles. L’objectiu és desenvolupar un ... -
Realtime Softbody Physics using Position Based Dynamics
(2021)L’objectiu d’aquest treball és l’estudi de les principals tècniques per a simular deformacions de malles a temps real quan es produeix un impacte físic en un videojoc 3D. És ben sabut que la tècnica ... -
Aplicació gamificada per malalts d’insuficiència renal crònica
(2021)El treball que s'ha dut a terme es focalitza en el desenvolupament d'una aplicació mòbil gamificada centrada en la malaltia renal crònica, que serveix tant pels que la pateixen directament; els malalts ... -
Reduction of the workload in unity: Final report
(2021)Aquest projecte de fi de carrera intenta identificar i implementar les addicions més útils que podrien integrar-se a Unity, en un termini raonable de temps, per una sola persona amb l’objectiu de ... -
Aplicació gamificada per malalties renals
(2021)Aquet projecte és du a terme per facilitar als pacients novells de malaltia renal crònica l’adaptació a la malaltia i es desenvolupa amb el software Unity Engine. Es descriuen les bases de la malaltia ... -
Creación de un entorno: La casa japonesa en tiempos de Edo y el Ukiyo-e
(2021)La proposta de treball consisteix en la creació d’una experiència 3D sobre el període Edo que mostra una casa i els elements característics de l’art per excel·lència de l’època, el ukiyo-e. Mitjançant ... -
Propuesta de negocio de una plataforma de rol digital
(2021)En aquest treball s’ha desenvolupat un pla d’empresa d’una plataforma de jocs de rol digital. Una plataforma tant per poder jugar com per adquirir, crear i compartir contingut. S’ha estudiat la ... -
Representación de la mujer del Lejano Oeste en un escenario 3D: Representación de la mujer en el Lejano Oeste mediante la creación de un escenario 3D con environmental storytelling
(2021)L'objectiu d'aquest treball és analitzar el Llunyà Oest americà de segle XIX, centrant major atenció en el paper que exercien les dones en aquesta època. Per a això, s'investiga el context històric, ... -
Depredadors espacials: La ciència darrera la ciència-ficció
(2021)En aquest projecte, es realitza un estudi focalitzat en descobrir l’origen de la vida, analitzant i investigant les diverses teories, hipòtesis i estudis realitzats en la comunitat científica, descobrint ... -
Diseño de un prototipo de videojuego serio para el aprendizaje de las propiedades de altura y distancia de las notas musicales
(2021)Aquest treball té com a objectiu el disseny d’un prototip de videojoc seriós per a l’aprenentatge de l’altura y distància de les notes musicals. Per això es van definir les característiques bàsiques ... -
El far: Nostàlgia per un futur passat
(2021)El far: Nostàlgia per un futur passat investiga el fenomen retro-futurista, que encara no compta amb cap definició oficial, mitjançat una experiència interactiva 3D, situada en un far del segle XIX, ... -
Implementació d’una IA basada en Machine Learning: Implementació d'un agent que aprèn a jugar a l'Snake amb l'ús d'aprenentatge per reforç
(2021)En aquest projecte s’explora la implementació de l’algorisme Deep Q-Learning desenvolupat per DeepMind amb l’objectiu que un agent aconsegueixi jugar a l’Snake de forma òptima. Es fa ús de llibreries ...