TECNOCAMPUS: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 441-460 de 1948
-
Ceniza pottery studio
(2023)He emprendido prácticamente toda mi vida laboral. Comencé con la creación de Fundación Huella, una organización que busca promover el descubrimiento de la vocación en los jóvenes de edad escolar. ... -
Pont Tech Bridge: Tecnologia y soluciones de alto impacto para escalar en tu negocio
(2023)Perfil profesional del emprendedor; Soy Vady René Guerra cuento con más de 20 años de experiencia en la industria de Telecomunicaciones y Tecnologías de la Información y Comunicaciones. He desempeñado ... -
Pla Director de Turisme de la Pobla de Segur, Conca de Dalt i Baix Pallars 2023-2027
(2023)L’elaboració d’aquest pla turístic s’ha portat a terme amb l’objectiu d’identificar les necessitats que té la Pobla de Segur, Conca de Dalt i Baix Pallars per desenvolupar-se com una destinació ... -
Disseny d’un protocol preventiu de lesions per la gimnàstica artística femenina
(2023)La gimnàstica artística femenina és una modalitat esportiva que es caracteritza per presentar una elevada exigència física i psíquica. És reconeguda pels seus entrenaments d’alta intensitat i la seva ... -
Proyecto de investigación en la mejora del salto vertical en jugadores jóvenes de baloncesto
(2023)El baloncesto es un deporte de equipo intermitente caracterizado por acciones cortas y de alta intensidad como pueden ser las aceleraciones, desaceleraciones, cambios de dirección o salto. Este último ... -
Els esports alternatius a l'educació física per la inclusió de l’estudiantat: Disseny d’una unitat didàctica
(2023)Els esports alternatius, a més de millorar les habilitats motrius i la condició física, tenen un gran caràcter participatiu i, en comparació amb els esports tradicionals, ajuden més a desenvolupar els ... -
Análisis de una señal combinada mediante el uso del GPS y acelerómetro para el estudio de las deceleraciones de alta intensidad en futbolistas profesionales
(2023)El uso de sistemas electrónicos de rendimiento y seguimiento (EPTS por sus siglas en inglés) ha crecido notablemente en los últimos años en el mundo del deporte, más en concreto en el fútbol profesional ... -
What is the relationship that transport infrastructure has in the growth of China?
(2023)Transport infrastructure refers to facilities meant for long-term use, including permanent structures such as roads, trains, airways, rivers, canals and pipelines, and terminal facilities such as airports, ... -
Mejora del proceso de gestión de inventario en la empresa Vallfirest
(2023)Actualmente, la gestión de inventario en una empresa representa uno de los aspectos o áreas que son fundamentales, para ofrecer un nivel de servicio a sus clientes a la vez que se pueda garantizar una ... -
Valoración del descanso nocturno en un hospital de atención intermedia
(2023)El envejecimiento se caracteriza por una reducción progresiva de la reserva homeostática de cada sistema y aparato del organismo1 . Afecta a todas las funciones del sistema nervioso, aunque no todas ... -
Els efectes de la regulació del lloguer a Catalunya
(2023)La llei de regulació del lloguer pretén regularitzar i estabilitzar el sector immobiliari. La seva finalitat és protegir els inquilins, establir límits als increments abusius del preu de lloguer i ... -
La complejidad ludonarrativa en el videojuego: un doble <i>boomerang</i>
(Atalante. 2021;(31):7-32, 2021)Las narrativas videolúdicas han ido complejizándose e interrelacionándose con el propio diseño de juego a lo largo de la última década. Sin embargo, el videojuego siempre ha tenido estructuras ludonarrativas ... -
Laser tag rol, nuevo juego de rol en vivo
(2023)El projecte consisteix a crear un nou concepte de joc en viu conegut com a Laser tag. S'utilitzaran els ensenyaments obtinguts al grau d'enginyeria informàtica, incloent-hi ... -
Amanecer último: Mitología apocalíptica en el gêmu
(2023)La intenció del present treball de recerca és estudiar el mite de l'apocalipsi al videojoc; a través del gêmu (videojoc japonès). Es reflexiona sobre el mite, la relació amb un espai lúdic i la representació ... -
Arrels profundes: Realització d'una bíblia de sèrie i un guió pilot d'horror psicològic sobre les pors
(2023)Arrels profundes és un projecte de guió seriat d'horror psicològic que neix de la necessitat de conèixer el gènere i explorar les pors. La por al desconegut és la base del treball i s'utilitza amb relació ... -
Producció i composició de tres poemes simfònics basats en la narrativa del llibre Normal People
(2023)Aquest projecte es basa en la composició i producció de tres poemes simfònics basats en la història del llibre de Sally Rooney, Normal People. Per comprendre amb més profunditat sobre el tema, s’investiga ... -
Expressió de la identitat no binària a través d'un àlbum musical: La pèrdua del gènere i la transformació del dol
(2023)Aquest treball sorgeix de la necessitat d’expressar l’experiència de la pèrdua de la identitat, tractada com un procés de dol, a través d’un àlbum musical dividit en tres fases: “Dolus”, “Duellum” i ... -
Inside: Explorando el impacto de las redes sociales en la autoestima y los trastornos mentales a través de la fotografía
(2023)En la societat actual, les xarxes socials han adquirit un paper predominant com a eina de comunicació, permetent a les persones compartir, informar i difondre informació dirigida a audiències específiques. ... -
Dreams: Espectacle de videomapping i dansa
(2023)Dreams neix de la fusió del videomapping i la dansa per crear una experiència única d’interacció entre la música, el moviment i les projeccions. Les etapes de preproducció, producció i postproducció han ... -
Back to the 90's: My Way Home. Creación de un tema musical inspirado en el movimiento Britpop
(2023)El present treball consisteix en la creació d‟una cançó que s‟inspiri i evoqui la música britànica de la dècada dels noranta sota l‟etiqueta Britpop. Per a això, s‟ha realitzat una recerca en la qual ...