Ara mostrant els elements 1561-1580 de 1786

    • Promotion in a Corporation: is your position affected by your gender? 

      Portabella Llavador, Marc (2020)
      Gender equality has been one of the most important discussion topics of this century. Considering that the labor market is an environment that can be regulated through governmental policies, it is ...
    • Influencia de las redes sociales en los millenials al organizar un viaje 

      Cantos Andevert, Irene (2020)
      El present estudi analitza la influencia de les xarxes socials en l’organització i compra dels viatges de la generació Millennial. Especialment s’analitza com han modificat la les les xarxes socials el ...
    • Estudio de los determinantes del descuento en los alquileres 

      Barceló Plans, Elena (2020)
      Els habitatges són actius amb preus molt elevats, i no obstant això que tota persona necessita per a viure. El preu dels habitatges és una de les principals preocupacions a l'hora de llogar o comprar ...
    • Bizer swimwear: el mundo de la moda se viste de verde 

      Fernández Cantalejo, Judith; Fernández Cantalejo, Lídia (2020)
      En los últimos años la sostenibilidad se ha vuelto una tendencia en todos los ámbitos, pero con mayor impacto en el sector de la moda, debido a que es la segunda industria más contaminante del planeta. ...
    • Discriminación laboral de Cataluña en el proceso de selección de personal 

      Yuste Barraquer, Claudia (2020)
      L'objectiu d'aquest treball és fer l'estudi de la discriminació laboral en el procés de selecció a Catalunya. S'estudia el panorama laboral actual a nivell espanyol, així com la situació a nivell de ...
    • Los determinantes de precios de alquiler en Barcelona y otras capitales españolas 

      Rubio Guzman, Carlota (2020)
      El present treball té per objectiu esbrinar els determinants de preus de lloguer a Barcelona i altres capitals espanyoles. S'analitzaran tant determinants en termes de característiques de l'habitatge ...
    • Plan de negocio Orbis Guides 

      Montesinos Jori, Jordi (2020)
      Orbis Guides és una idea de negoci innovadora que pretén digitalitzar el sector de les guies de viatge i introduir-se al mercat com a principal guia de viatge de la ciutat de Barcelona. L'objectiu ...
    • Choice Creación de una agencia de marketing con escuela de formación para talentos digitales 

      Giménez Moreno, David; Sánchez Lloret, Paula (2020)
      Este proyecto tiene como objetivo principal el estudio y la elaboración de un plan de negocio para la posterior puesta en marcha de Choice, una Agencia Creativa para PYMES que incorpora una Academia ...
    • Consustur: Creació duna consultoria estratègica de turisme sostenible a Catalunya 

      Garcés Peiró, Beatriz (2020)
      Aquest projecte consisteix en la creació d’una consultoria estratègica especialitzada en turisme sostenible a Catalunya, amb la qual es vol aconseguir reduir l’impacte negatiu que l’activitat turística ...
    • Analysis of the Ethical Consumer in the Spanish Banking Sector 

      Broncano Martin, Maria (2020)
      En aquest estudi es plantegen els objectius d'avaluar la importància de l'oferta d'alternatives ètiques en el mercat bancari i el seu mercat objectiu. Ens basem en una mostra de consumidors del sector ...
    • TFG Activitats físiques “Viabilitat projecte Jungle Gym a Barcelona” 

      Martínez Heredia, Alex (2020)
      El treball realitzat aborda la posada en marxa d’un Box a l’aire lliure en què es realitzaran classes dirigides bora el mar a la platja de Mataró. Es troba en un marc de realització d’un pla d’empresa ...
    • Creació d'una empresa que gestiona rutes turístiques sostenibles 

      Cardona Garro, Gemma (2020)
      CATarsi és un projecte empresarial que persegueix apropar als ciutadans a un tipus de turisme interior, oferint un servei de rutes turístiques sostenibles i col·laborant amb fundacions dintre de la ...
    • Publicar en accés obert el TFG/TFM 

      Biblioteca (2021)
      Documentació de suport que explica què és l'accés obert, quins beneficis té i els tipus de llicències Creative Commons.
    • Overconfidence and decision-making in Financial Markets 

      Torres Stienissen, Annick (2020)
      This study aims to expand the knowledge of the effects of overconfidence on decision-making in financial markets. Particularly, on the effects of overconfidence levels in general knowledge question and ...
    • Bizer swimwear: el mundo de la moda se viste de verde 

      Fernández Cantalejo, Judith; Fernández Cantalejo, Lídia (2020)
      En los últimos años la sostenibilidad se ha vuelto una tendencia en todos los ámbitos, pero con mayor impacto en el sector de la moda, debido a que es la segunda industria más contaminante del planeta. ...
    • Pla de màrqueting per un grup de restaurants 

      Blanch Cantera, Marc Andrew (2020)
      Introducció. La motivació d’aquest projecte és la d’aportar elements per a una millora del pla de màrqueting de tres restaurants de l’illa de Menorca: l’Isabella Beach Club, l’Ivette Beach Club i el ...
    • Presa de decisions del turista-consumidor. La influència EWOM 

      Cardona Garro, Gemma (2020)
      Aquest treball té com objecte estudiar sobre si l’eWOM (el boca-orella electrònic) és un component no racional de les decisions que prenen els individus. Amb aquesta finalitat, es pretén investigar ...
    • Plan de marketing Orbis Guides 

      Montesinos Jori, Jordi (2020)
      Orbis Guides és una idea de negoci innovadora que pretén digitalitzar el sector de les guies de viatge i introduir-se al mercat com a principal guia de viatge de la ciutat de Barcelona. L'objectiu ...
    • Connecting Start-ups: Pla de Màrqueting 

      Manils Pelegrí, Núria (2020)
      Es presenta Pla de Màrqueting per al projecte emprenedor Connecting Start-ups: Innovació Oberta entre Corporates i start-ups. Es detalla el procés de captació de clients, proveïdors i aliats clau a ...
    • Campanya electoral d'un nou partit polític d'àmbit estatal 

      Casanovas Vidal, Ester (2020)
      En aquest treball de fi de grau s’exposa la creació i desenvolupament de la precampanya i campanya electoral d’un partit polític espanyol de nova creació. S’han tingut en compte els valors i la ideologia ...