• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Treballs d'estudiants
  • Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa
  • Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació
  • View Item
  •   Home
  • Treballs d'estudiants
  • Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa
  • Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Identificación de influencers: El perfil del influencer top seller en España

Author
Medina Bustos, Nuria
Publication date
2021
URI http://hdl.handle.net/20.500.12367/687
Abstract
El present estudi té com objectiu conèixer quines són les característiques dels influencers que generen més compres al mercat de la moda espanyol. S’ha estudiat l’efecte dels influencers sobre el número de transaccions i volum de vendes que generen en màrqueting d’afiiliació a la plataforma 21 Buttons a través de l'anàlisi de les seves característiques individuals i de la seva xarxa social (sexe, edat del target, lloc de residència, nombre de seguidors i tipus de marques amb les que treballen), s'ha determinat el seu efecte sobre el nombre de transaccions i volum de vendes que generen en màrqueting de afiliació a la plataforma social 21 Buttons. Es conclou que el perfil dels influencers top-sellers són dones, d'edat adulta, dels quals el seu factor d'èxit recau sobre la promoció de marques top vendes en el mercat, principalment esportives, i que no resideixen a les principals grans ciutats espanyoles. A més, són els mid-size influencers els que generen un major volum de vendes, respecte als mega influencers que generen el major nombre de transaccions.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Spanish
Keywords
Influencer, popularitat, xarxes socials
Pages
68 p.
Note
Treball de fi de grau - Curs 2020-2021
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació [157]
 


TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy communities & collectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility
With collaboration of
CSUC