Identificación de influencers: El perfil del influencer top seller en España
Abstract
El present estudi té com objectiu conèixer quines són les característiques dels influencers que
generen més compres al mercat de la moda espanyol. S’ha estudiat l’efecte dels influencers
sobre el número de transaccions i volum de vendes que generen en màrqueting d’afiiliació a la
plataforma 21 Buttons a través de l'anàlisi de les seves característiques individuals i de la seva
xarxa social (sexe, edat del target, lloc de residència, nombre de seguidors i tipus de marques
amb les que treballen), s'ha determinat el seu efecte sobre el nombre de transaccions i volum de
vendes que generen en màrqueting de afiliació a la plataforma social 21 Buttons. Es conclou que
el perfil dels influencers top-sellers són dones, d'edat adulta, dels quals el seu factor d'èxit recau
sobre la promoció de marques top vendes en el mercat, principalment esportives, i que no
resideixen a les principals grans ciutats espanyoles. A més, són els mid-size influencers els que
generen un major volum de vendes, respecte als mega influencers que generen el major nombre
de transaccions.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Spanish
Keywords
Influencer, popularitat, xarxes socials
Pages
68 p.
Note
Treball de fi de grau - Curs 2020-2021