KENTI HANDMADE Projecte Emprenedor
Abstract
Aquest projecte té com a objectiu principal l'estudi i l'elaboració d'un pla de negoci per a la
posterior posada en marxa de KENTI HANDMADE, un eCommerce enfocat sobretot en en
crear bosses i moneders de forma responsable tant a nivell social com mediambiental, amb
un impacte positiu a la regió d'Elmina (Ghana).
Per a desenvolupar-lo s’ha definit la identitat corporativa que es basa en els valors de tracte
just i sostenibilitat i s’ha descrit la proposta de valor, que es basa en l’impacte social del
procés de producció d’aquests accessoris artesanals. S’ha analitzat la competència directa i
indirecta i les tendències del mercat, que apunten que part de la societat està fent un canvi
cap a aquests valors que el projecte defensa, i per altra banda, s’ha identificat el públic
objectiu.
Seguidament s’ha prosseguit a definir les accions del pla de màrqueting, creant accions tant
de preu, producte, distribució com comunicació, en el que les xarxes socials i la promoció
online prenen gran protagonisme.
També s’ha establert el pla d’operacions, des de que s’obté la matèria prima a Ghana fins
que arriba a casa els consumidors, seguit del pla de recursos humans, fonamenta per a
assolir l’objectiu social del projecte, i el pla de jurídic-fiscal, en el que s’especifica que es
constituirà una SL a Espanya, i una altra societat a Ghana que es contractarà com a
proveïdora. S’ha realitzat un pla econòmic-financer a 3 anys que determina la viabilitat del
projecte a nivell monetari i la seva sostenibilitat en el temps.
En definitiva, la culminació d'aquest projecte representa, la consecució de l’objectiu per
poder establir les bases d'aquest pla empresarial al qual s’hi ha treballat durant més de vuit
mesos.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
KENTI HANDMADE, eCommerce, Ghana.
Pages
57 p.
Note
Treball de fi de grau - Curs 2020-2021